sylla Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei, jeg har letet og letet etter svar på mitt spørsmål i flere timer på nettet, men finner ingenting. Jeg håper noen her kan svare meg: Jeg skal ta en konisering av livmortappen og er kjempelei meg for det, fordi jeg har hørt rykter om at følsomheten ved sex og/eller orgasme blir svekket eller endret etter koniseringen. Dette skremmer meg så mye at jeg vurderer å heller leve med grove celleforandringer (III). Det virker som om selv legene ikke vet så mye om dette temaet, når jeg har spurt leger så har jeg bare fått ymse vage og forvirrende svar...dette gjør meg mer fortvilet. Er det et sjangsespill? Har ikke legene kunnskap om nervebaner når de skjærer i det området? Det jeg altså lurer på er 1:Hvor stor andel kvinner får endringer i sexfølsomhet etter k.? 2:På hvilken måte endres følsomheten? Får man problemer med å få orgasme? 3:I så fall hvilken orgasme er det snakk om? Den vaginale eller klitoris-org.?? Håper så inderlig på et utfyllende svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266483-endring-av-sex-f%C3%B8lsomhet-etter-konisering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.