Gå til innhold

tr er tilbake, tror jeg...???

Anbefalte innlegg

Hadde planer om å teste i morra jeg, men etter sex i kveld så blødde jeg litt.... hvis ikke det gir seg iløpet av natten, så er det vel tr som har kommet tilbake etter lenge venting. skal si det tok lang tid, 7 mnd!

Eller kan jeg håpe på at jeg er gravid og at det er vanlig og blø litt under samleie??

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266489-tr-er-tilbake-tror-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig å blø litt under/etter samleie, særlig ikke tidlig i svangerskapet. Slimhinnene er skjørere enn til vanlig, og kan lett blø.

Hvis blødningen øker og/eller man har smerter er det derimot større fare for at man har hatt en spontanabort.

Det er jo absolutt ikke uvanlig å blø litt under samleie.

Så hvis det ikke tar seg opp, så er det vel fremdeles en sjanse.

Det er ikke uvanlig nei?? Selv ikke tidlig i svangerskapet også.. for jeg har ikke blødd noe mer i natt eller nå på morgenen....

Da krysser jeg fingrer og bein for at det ikke er tr=)

Det er ikke uvanlig å blø litt under/etter samleie, særlig ikke tidlig i svangerskapet. Slimhinnene er skjørere enn til vanlig, og kan lett blø.

Hvis blødningen øker og/eller man har smerter er det derimot større fare for at man har hatt en spontanabort.

Jeg har ikke blødd noe mer enn det jeg blødde i går kveld...

Jeg har heller ikke noen form for smerter... eller ikke mens smerter.

Da tar jeg en test i dag=)

Annonse

Det er ikke uvanlig nei?? Selv ikke tidlig i svangerskapet også.. for jeg har ikke blødd noe mer i natt eller nå på morgenen....

Da krysser jeg fingrer og bein for at det ikke er tr=)

Jeg husker at jeg hadde litt blødning helt i begynnelsen av mitt første svangerskap. Det var før jeg visste at jeg var gravid, og varte noen uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...