Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,jeg har bare noen spørsmål.Jeg har vært plaget med det som jeg tror er urinveisinfeksjon i snart 1år.Jeg har vært hos legen,tatt prøver men det ble ikke bekreftet av legen at jeg hadde urinveisinfeksjon.Likevel har jeg fått antibiotika kur 2ganger som ikke ga noe hjelp.Jeg har nå gått med smerter i underlivet og med hevet stor mage i 1 år.

Smertene blir værre om natten.Jeg går til snegs kl.02.00 om natten hver dag, rett og slett fordi jeg ikke klarer å sove av smerter.Jeg er så redd at det kan vare noe alvorlig,og er redd for å gå til gynekologen.Jeg mistet min jobb på grunn av at jeg ble syk og føler meg slapp hele tiden.Hva kan disse smertene i livmoren,underlivet og hevelse i magen komme fra?? vær så snill å svar!takker på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266495-vondt-i-livmoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...