Gå til innhold

Sikker sex i nytt forhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe sammentreffende var det jo, at du først spør om vi alle er i Norge, og minuttet etter, undretegner du (?) med Emigranten..

Noe sammentreffende var det jo, at du først spør om vi alle er i Norge, og minuttet etter, undretegner du (?) med Emigranten..

Haha, det tenkte jeg ikke på! Da skjønner jeg i hvert fall at du trodde det var meg. Men nå har nettopp Sofline fjernet all tvil ved å bekrefte at Emigranten er en dame som har vært her før. Og er det noen jeg stoler på her, er det Sofline.

Haha, det tenkte jeg ikke på! Da skjønner jeg i hvert fall at du trodde det var meg. Men nå har nettopp Sofline fjernet all tvil ved å bekrefte at Emigranten er en dame som har vært her før. Og er det noen jeg stoler på her, er det Sofline.

"Og er det noen jeg stoler på her, er det Sofline."

Hyggelig å høre. :-)

Annonse

Annonse

Gjest stoiker

Sjekker meg hvis det begynner å svi.

Men det må sies at jeg bruker kondom hvis jeg ikke kjenner dama og det er et ons.

Har aldri mast med å teste kjærester, og ingen har mast med å teste meg.

Smiil...

Så imidlertid et tankevekkende program som viser hvor mange man faktisk ligger med når man ligger med en som ikke er jomfru(elig)... Hvis man ligger med en som har ligget med en som har ligget med en som ....det ble en anseelig mengde med mulige smittekilder. Det er nok at en et eller annet sted blant alle dem det gjaldt, var smittet med f.eks. hiv...

Og vel og merke, det er ikke snakk om å leve særlig utsvevende og ha en mengde ons før man kan komme til å slumpe borti en som har ligget med en som ikke vet at han eller hun er smittebærer. Det er nok at man har hatt ons en enste gang - eller at partneren har hatt det - og denne ene igjen har hatt sex med en som ligger med en som igjen har hatt ons.

Jeg synes akkurat det er tankevekkende i en verden der ons forekommer. Men jeg er født i jomfruens tegn og det sies at vi er mye mer bekymret for ting som kan skje, enn andre stjernetegn.

ShitDiddelyDo

Smiil...

Så imidlertid et tankevekkende program som viser hvor mange man faktisk ligger med når man ligger med en som ikke er jomfru(elig)... Hvis man ligger med en som har ligget med en som har ligget med en som ....det ble en anseelig mengde med mulige smittekilder. Det er nok at en et eller annet sted blant alle dem det gjaldt, var smittet med f.eks. hiv...

Og vel og merke, det er ikke snakk om å leve særlig utsvevende og ha en mengde ons før man kan komme til å slumpe borti en som har ligget med en som ikke vet at han eller hun er smittebærer. Det er nok at man har hatt ons en enste gang - eller at partneren har hatt det - og denne ene igjen har hatt sex med en som ligger med en som igjen har hatt ons.

Jeg synes akkurat det er tankevekkende i en verden der ons forekommer. Men jeg er født i jomfruens tegn og det sies at vi er mye mer bekymret for ting som kan skje, enn andre stjernetegn.

"Det er nok at en et eller annet sted blant alle dem det gjaldt, var smittet med f.eks. hiv..."

Men har du ubeskyttet sex med en hivsmittet er faren for at du som mann (litt større for kvinner) skal bli smitta noe sånt som 0.0etellerannet prosent. I tillegg er sannsynligheten for å finne en hivsmittet her i Norge ekstremt liten (med mindre man feier over junkies og nigerianske prostituerte).

Ja, jeg vet du kan være maks uheldig, men det går ikke an å tenke sånn.

Herpes skremmer meg mer enn hiv. Mange har det, og man blir aldri kvitt det.

Men mot herpes hjelper det ikke engang å beskytte seg med kondom. Det holder å drikke av samme glass.

Konklusjon: Lev!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...