Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, men blir ikke for gammel for kjærlighet, men når valentinskikken kom til landet etter at man var godt over ungdsomdfasen, og for min del vel etablert i et forhold, så føles det ikke naturlig å "feire" dagen i stor stil.

:) Jeg hadde vel gapskrattet om gubben hadde kommet med hjerte-kort, er jeg redd...

Fortsetter under...

Vi skal på valentinesparty på et utested i kveld, men vi kjøper ikke noe til hverandre eller noe sånt. Skal ut å spise middag i morgen for en annen anledning.

Finn Scholl kom med et fantastisk visdoms ord i dag. Det er jo så utrolig "in" å si at man har så mye imot sånne komersielle dager osv, men han sa at det kommer helt an på hvordan man er ellers i året. Er man flinke å sette pris på hverandre - helt greit. Men er man det ikke, så er dette en flott dag til å få en påminner om nettopp det.

Jeg sendte ham en sms utpå dagen i dag - "Gratulerer med Valentinsdagen, kjære. Elsker deg i dag - og alle andre dager! Mange klemmer og kyss..." og fikk en meget trivelig og glad melding tilbake og at han elsker meg også. :o) Jada, vi kan være utrolig barnslig og søtladne pr tekstmelding... ;o)

Gjest Elextra

Jeg sendte ham en sms utpå dagen i dag - "Gratulerer med Valentinsdagen, kjære. Elsker deg i dag - og alle andre dager! Mange klemmer og kyss..." og fikk en meget trivelig og glad melding tilbake og at han elsker meg også. :o) Jada, vi kan være utrolig barnslig og søtladne pr tekstmelding... ;o)

* puke *

;)

Koselig med sånne sms-er.

:-)

Vi har ikke kjøpt presanger eller noe, men vi viser hverandre at vi setter pris på hverandre, gjør litt ekstra sånne småting. En kopp med hjerte på, et kyss med et ekstra blikk, valentine-mms, sånne ting.

Og han hadde en kjemperomantisk overraskelse til meg nå ikveld siden det var valentine...men hva det var vil jeg ikke ut med på dol. :-)

Annonse

Gratulerer med dagen!!!!

Jeg har min dag på fredag, så da skal vi ut og spise etter jobb/barnehage/skole :-)

Ha en flott bursdag!

Takk for det :)

Nå er jeg stappene mett etter mat og kaker. Har hatt en fin bursdag idag med blomster og presanger :)

Gratulerer med dagen på fredag! Feir med måte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...