Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Markedet er nok enda mer lettvint nå. Jentene knuller mer åpenlyst og kan ha flere sexpartnere uten å få et dårlig stempel enn før, selv om det fortsatt henger noe igjen.

Mer vanlig at jentene snakker om onani og at de er kåte, i alle fall så vi menn hører det. Altså mer åpenhet.

Mer vanlig med analsex nå enn før.

Få som barberte seg før, selv om det ser ut til å endre seg igjen fra barrt til mer frisert.

Sikkert mer også, bare jeg kommer på det. Men denne "frigjøringen" begynte å ta av for ca. 20 år siden. Det jeg har nevnt er enda mer utpreget for 30 år siden enn for 20 år siden.

Gjest no signature

Markedet er nok enda mer lettvint nå. Jentene knuller mer åpenlyst og kan ha flere sexpartnere uten å få et dårlig stempel enn før, selv om det fortsatt henger noe igjen.

Mer vanlig at jentene snakker om onani og at de er kåte, i alle fall så vi menn hører det. Altså mer åpenhet.

Mer vanlig med analsex nå enn før.

Få som barberte seg før, selv om det ser ut til å endre seg igjen fra barrt til mer frisert.

Sikkert mer også, bare jeg kommer på det. Men denne "frigjøringen" begynte å ta av for ca. 20 år siden. Det jeg har nevnt er enda mer utpreget for 30 år siden enn for 20 år siden.

Jeg liker IKKE å snakke om onani og sex, men det er nå meg.

Jeg hadde en periode med mange ons, og det angrer jeg noe fryktelig på. Det er dumt at det er slik.

Jeg liker IKKE å snakke om onani og sex, men det er nå meg.

Jeg hadde en periode med mange ons, og det angrer jeg noe fryktelig på. Det er dumt at det er slik.

Vi er jo forskjellig.

Gjelder det også for din partner?

En ting er å snakke om sex og onani til "alle" noe annet er å være åpen for sin partner.

Det siste kan jo være spennede også.

Jeg er også usikker på hvor mye mange ons vil gi. Få ons, hvor det er relativt en god stund mellom hver kan jeg skjønne gir noe, men mange hvor man ikke husker de forskjellige, det hadde ikke gitt meg noe heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...