Gå til innhold

svir når jeg tisser...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt urinveisinfeksjon mange ganger, og da svir det. Har hatt det i graviditetene også, men første etter flere måneder.

Har ikke hørt om noen som har kjent sviing FORDI de er gravide...

Hvordan vet du at du IKKE har UVI da? Drikk masse de neste dagene og hold deg varm!

Gjest lille mystic

Jeg har hatt urinveisinfeksjon mange ganger, og da svir det. Har hatt det i graviditetene også, men første etter flere måneder.

Har ikke hørt om noen som har kjent sviing FORDI de er gravide...

Hvordan vet du at du IKKE har UVI da? Drikk masse de neste dagene og hold deg varm!

jeg blør ikke...Har hørt at dersom det er uvi så blør man når man tisser?

Uansett, det sviiiir!

Uansett, det sviiiir!

Nei, du behøver slett ikke å blø for at det skal være UVI. Jeg har aldri sett blod, men blodprøven har som regel vist litt blod i urinen de gangene jeg har vært syk.

Kom deg til lege! i alle fall hvis det ikke gir seg i løpet av et par-tre dager. På meg hjelper ingen kjerringråd, jeg må ha pennicillin!

Annonse

4barns mor-77

Uansett, det sviiiir!

I all verden... Visste ikke at man blør når man har UVI en gang jeg...

Har hatt det en gang, og da gikk det over til nyrebekken-betennelse. Og dèt vil du _ikke_ at skal skje altså... Kom deg til legen! hehe...

Jeg måtte sitte i rullestol i min sønns begravelse pga det der... Men alternativet var å leges inn å _ikke_ få vært der. Og det var igrunn ikke noe alternativ!

Gå til legen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...