Gå til innhold

Da var det slutt...

Anbefalte innlegg

I dag orka jeg ikke mer... Nå var grensa nådd...

Han ble sur for en bitteliten filleting, som jeg ikke engang hadde lagt merke til og orka å bry meg om..

Litt trist er det jo... Vi har jo gjort mye sammen, tross alt. Men går det ikke, så går det ikke. Heldigvis ga han seg, og godtok det jeg ville.

Virka som han har litt problemer med å snakke åpent om ting.. For med en gang jeg bare begynte å snakke med han om dette, så kom denne "Ok, jeg skal dra...".

Har nå dratt hjem til foreldra mine... Trenger tid å fordøye ting, og det var slett ikke enkelt å gjøre alt slutt...

Men nå er jeg kvitt han..

Så takk for sparket i baken, dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266597-da-var-det-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Leste forrige tråden din, og tror du har gjort det eneste riktige!

Det er knalltøft i begynnelsen, men etterhvert finner du ut at du puster bedre uten han, og det mener jeg faktisk helt bokstavelig. Kom selv ut av et slikt forhold, og plutselig kunne jeg puste normalt og leve _mitt_ liv. Det var en utrolig deilig følelse.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266597-da-var-det-slutt/#findComment-2148651
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...