Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere i samme situasjon...

Er lykkelig forelsket samboer. men jobber med saken for å bli gravid. Hvorfor er det så urettferdig? De som ikke ønsker, får det til med en gang, mens andre som drømmer om det for alt i verden sliter i år..

Vi er i kø på Rikshosp. I forrige uke hadde jeg en operasjon, der de sjekket eggledere og livmor etc. Alt var normalt.Trodde i flere mnd at ventetiden på ca 9 mnd, startet fra da legen min sendte henvisningen....( som var i okt), men fikk vite for et par dager siden at ventetiden starter først etter at legen på Riksen har fått sett resultatene fra den opersjonen jeg hadde forrige uke...Så da ble jeg satt 3 mnd tilbake i tid!! Frusterende! Er det noen som kan fortelle meg når man blir kalt inn for samtale/info om prøverør behandlingen? Når begynner det å skje noe? Har kun hatt vanlig GU + operajsonen som nevnt over på Riksen.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...