Gå til innhold

fotsoneterapi - en hjelp til å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før vi prøvde å bli gravide hadde jeg brukt p-piller i en del år. Etter at jeg sluttet med dem ble jeg ikke gravid. Etter 1 1/2 år uten å bli gravid, tok jeg kontakt med en fotsoneterapeut. Der fikk jeg behandlinger i ca 3/4 år før hun en dag sa at nå er du klar til å bli gravid. Hun kjente under mine føtter at det var "sperringer" som gjorde at jeg ikke ble gravid og hun sa fra når de var "klart". Fikk beskjed om å ta en å

pause fra henne og så komme tilbake etter ca en måned. Da hadde jeg rukket å bli gravid.

Når jeg kom til henne da sa jeg ingenting, men hun begynte som vanlig og sperret opp øynene og sa;"Vet du det?" Hun kjente at jeg var gravid. Ganske sprøtt.

Prøv fotsoneterapi, det kan være det som skal til hvis ikke det er noe annet galt.

Lykke til!

Gjest lykke til videre

vet ikke hvordan det er med dere, men vi fikk altid beskjed om og ikkje stresse, ikkje prøve for mye. viss du forstår, men nå vet jeg ikkje hvordan deres situasjon er.. men i så fall, slapp av ikke stress.. vi venter nå en liten.. så bare ta det rolig

Både fotsone og akupunktur kan være en god hjelp til å foreberede og roe ned kroppen i forhold til svangerskap. KJenner flere som har hatt utbytte av dette, også etter at leger har sagt at det er lite håp..

Og det viktigste er nok ofte å leve, ha det bra og slappe av. Det skjer når en minst aner det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...