Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært plaget i lengere tid med at penis blir veldig varm når erigert. Har i tillegg en rød flekk på penishodet ca,1,5cm fikk samtidig en tilsvarende rød flekk ved neserota.(Ikke et sår) Lett svie ved urinering noen ganger vondt inne ved urinrøret? Samt tidvise smerter i venstre testikkel, denne avplanter seg på noe vis ned i leggen også. Synes selv jeg har en generelt nedsatt allmenn tilstand. Virker som smerter kommer i sykluser. Får også tidvis røde nupper på vilkårlige steder ellers på kroppen. Hva kan dette være? Eneste kjente sykdom jeg ikke er testet for er syfilis men fastlegen avfeide dette da den er så sjelden. PS! Dama som ga meg presangen hadde nylig vært på Cuba. Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266624-k%C3%B8lla-blir-s%C3%A5-varm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er ikke lett å se sammenhengen mellom dine plager. Jeg tror egentlig ikke at de har felles årsak. Symptomer fra din penis: svie ved vannlatning, smerter i urinrøret, rød flekk på penishodet kan skyldes inferksjon. Ikke nødvedigvis såkalt seksuelt overført infeksjon, men heller en banal bakteriell infeksjon som du muligens påførte deg selv. den beste måten å komme nærmere en diagnose er å ta en urinprøve til bakterieu ndersøkelse.

Plager fra testiklene og de andre symptomer er såpass vagt beskrevet at jeg våger meg ikke til å komme med diagnoseforslag. Kommer de igjen og er plagsomme må du få undersøkt hos en lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...