Gå til innhold

Blir så forbanna

Anbefalte innlegg

Gjest little miss story

Jeg blir så forbanna av legene og sykehuset.

Alt startet for noen år tilbake. Mistet mensen, den var borte i 8 månder, så fikk jeg den tilbake, men bare en månde. Så ble den borte igjenn, da gikk det 9 månder før den kom tilbake,

gikk til legen flere ganger for å høre om det var noe de kunne gjøre og hva eventuelt feilen var. Men det jeg fikk høre var bare det at å miste mensen slik var helt normalt. Også å ha store magesmerter under slike "opphold".

Etter at jeg mistet mensen for tredje gang, og den enda ikke hadde dukket opp etter et halvt år, skiftet jeg fastlege. Fikk time med en gang og ble sendt til sykehuset for gynokologisk undersøkelse og hormonprøver.

Fikk påvist PCOS med en gang, og hadde så mange cyster at de nesten ikke så eggstokkene mine engang.

Nå etter to år, fortsatt ingen bedring, vil sykehuset enda ikke ta cystene mine, eller gi meg noe form for behandling. De mener cystene vil sprekke av seg selv etter en stund. De har visst at de har vært der i to år, uten forbedring, da jeg har rutineundersøkelse annenhver månde.

Legen min fortviler over dette og mener jeg har krav på at de fjerner dem, da det er vanelig å fjerne en cyste så fort den blir oppdaget. Men svaret er og forblir: Grunnet lavt stoffskifte og medikamenter for dette, mener vi at det kan forbedre seg av seg selv snart. Det er ihvertfall det de sier når jeg spør når jeg er inne på rutineundersøkelsen.

Dette kan da umulig være riktig, har ikke unge kvinner krav på behandling? Bare fordi legene mener det kan forbedre seg av seg selv. selv om de vet at det har vert null bedring på to år.

Blir galv av å gå slik med smerter og konstant trøtt. Dårlig husk, og et temperament som går til himmels for ingenting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266647-blir-s%C3%A5-forbanna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...