Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sagitta

Hei. For noen dager siden hadde jeg og kjæresten min sex for første gang, og det var ubeskyttet. Men vi holdt ikke på lenge, så dagen etter brukte hun angrepille. Samme dag hadde vi sex igjen å da var det beskyttet, men jeg kjente det var noe som minnet meg om sperm på utsiden av kondomem. Er redd for at hun er gravid. Vil Angrepillen funke for det også, siden hun tok jo den bare 2-3 timer før vi hadde sex igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266654-litt-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tjohoi! der kjente jeg meg igjen.

for å forhåpentligvis lette litt på angsten din kan jeg si at det mest sansynlig bare er "rester" av sæd fra sist gang. min kjæreste kan merke det opptil fire/fem dager senere at vi har hatt sex uten kondom. du kan også sjekke kondomene er lekke(prøve å presse sæd ut gjennom tuppen)

annbefaler at hun skaffer seg p-piller. de er, så vidt jeg husker, gratis fram til man fyller 19. (er dere eldre, så er dett investreringen verdt.)

kondomer skal du bare bruke i fleng forøvrig

går du på skole, kan du eventuelt spørre helsesøster om å få ta kondomsertifikatet. da burde du lære om litt av hvert...

håper dere får et fint (sex)liv sammen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266654-litt-redd/#findComment-2157824
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...