Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde termin på fredag. Jeg synes jeg underbuksene mine har vært unormalt våte siden lørdag formiddag. Men her i Los Angeles har det vært varmt, og jeg har svettet endel også.

Er det noe farlig (for babyen) om jeg lekker?

Sist fødsel (18 mnd siden) var en uke før termin, med vannavgang 1 1/2 døgn før riene startet.

Siden lørdag har jeg måttet gå på do umiddelbart etter å ha spist noe. Som om kroppen ikke har plass! til noe mat? Føler meg ellers rimelig pigg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26669-2-dager-over-termin-lekkasje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Om det läcker lite hela tiden, så finns det en chans att vattnet har gått. Du skall alltid kontakta din doktor/sjukhus för en vurdering vid misstanke om vattenavgång. Bättre att undersöka en gång för mycket än för lite. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...