Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle :)

Så er tiden inne, da, for å vente på mensen. Skulle hatt den i går, og den kommer ALLTID på dagen! Hmmm....

Og den kommer alltid om morgenen, så nå sitter jeg her og venter i dag, da....Foreløpig ingen tegn til at den kommer foruten sinnsyke menssmerter. Sterkere menssmerter enn noen gang, og her sitter jeg på kontoret og lurer...

Er kvalm i dag. Og har steike vondt i ryggen og.

Hadde en liten rosa blødning for en uke siden. Håper selvsagt det var en såkallt festeblødning, men hva vet jeg... ;)

Vel, måtte bare få ut litt frustrasjon. Har jeg ikke fått den til lunsj, nei, da går jeg og kjøper en test i lunsjen i stedet for å sitte her og gruble....

Cross your fingers ;)

ps. Er det flere som sitter og lurer for tiden??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266692-sitter-her-og-venter-p%C3%A5-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også, men det er om jeg noen gang skal klare å bli gravid igjen. Har prøvd i 6 mnd nå, hatt 1 SA i november, håper på at det klaffer denne mnd.

Ser bare gravide mager hvor jeg snur meg for tiden.

Krysser fingrene for deg og meg og alle andre som strever....

mvh

Jeg lurer også, men det er om jeg noen gang skal klare å bli gravid igjen. Har prøvd i 6 mnd nå, hatt 1 SA i november, håper på at det klaffer denne mnd.

Ser bare gravide mager hvor jeg snur meg for tiden.

Krysser fingrene for deg og meg og alle andre som strever....

mvh

Å, nå fikk jeg vondt av deg...Trist å høre. Men ikke gi opp. Mange prøver jo en stund før det klaffer, så det er i hvertfall ikke unormalt - bare veldig, veldig kjedelig og trist.

Hold ut - !

Ønsker deg lykke til og alt godt! :)

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...