Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte jeg skulle høre hvordan det står til med deg. Nærmer seg veldig termin nå.

Jeg har 4 dager igjen, og hver kveld håper jeg at det skjer noe i løpet av natten. (men er ganske nervøs også..litt skummelt!)

Formen er fin, jeg merker ingen tegn til at fødselen snart skal starte.

Er du i grei form ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266694-tjolahopp-hvordan-g%C3%A5r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg er litt treig med å svare, men har -som du sikkert skjønner- ikke født ennå. Lille babyen har det fortsatt strålende fint i magen min, og har ingen umiddelbare planer om å komme ut, kjennes det ut som. Men man vet jo aldri, plutselig skjer det!

Jeg er i veldig fin form, og har gjort masse de siste dagene. Nå gjenstår bare litt småting på barnerommet og pakking av bagen.

Er veldig spennende denne tida!

Akupunkøren jeg går til kjenner hver gang på et bestemt pulspunkt, og i går var det første gang hun kjente at pulsen hadde økt. Det betyr visstnok at det går riktig vei, uansett hvor mange dager det er igjen.

Går det bra med deg da?

Har du noe spesielle plager e.l?

Er det første barnet ditt, forresten?

Nå skulle det vel stemme at du har 2 dager igjen til termin???

Lykke til, og hold meg/oss her på forumet oppdatert! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...