litt usikker her Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 jeg fikk mensen sist ca 8 januar. jeg har normalt en syklus på 30-34 dager. så er nå litt på etterskudd. tok en test 9 feb men den var negativ. har hatt noen småblødninger i forbindelse med samleie 10-11 februar. men de er nå helt borte. har og hadde vondt/stikking nede på venstre side av magen. bruker å ha ømme bryster i forbindelse med mens. men har nå bare helt svakt ømme. kjenner nesten ingenting. er sjangsen stor for at jeg er gravid? har lest at stikking å smerte nede på siden av magen kan være tegn på svangerskap utenfor livmor. litt bekymret... 0 Siter
Gjest du får se Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Ta en test eller få en legetime (ha med urinprøve). Jeg hadde stikkinger i siden; det er normalt og betyr at "ting" strekker seg. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 heisann. sikkert ingenting å beskymre seg for. prøv og ta en test du.. se hva den viser. 0 Siter
litt usikker her Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 heisann. sikkert ingenting å beskymre seg for. prøv og ta en test du.. se hva den viser. tok en test i dag ettermiddag,den var negativ så det er vel bare kroppen som ikke er helt i rute... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.