Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 1 1/2 år nå. Vi har hatt en del problemer i forholdet vårt, men har gjennom god kommunikasjon fått det til å fungere. Han sliter blant annet med sosial angst, noe som har vært ganske vanskelig i sosiale sammenhenger der han har blitt veldig uvell og kastet opp. Han har gått til legen og fått noen tabletter som skulle hjelpe han med å knekke angsten, og de har hjulpet litt. Jeg var veldig støttende i begynnelsen, men har begynt å tenke mer og mer på dette. Vi har aldri vært veldig forelsket i hverandre, og jeg har til tider tvilt på følelsene mine ovenfor ham. Han har også gitt utrykk for å ha vært i tvil selv.Men i det siste har han gitt veldig utrykk for hvor glad han er i meg. Jeg har blitt mye mer sikrere på meg selv etter at jeg ble sammen med ham( bedre selvtillit), og føler også at han har hjulpet meg med forskjellige problemer. Jeg føler at vi begge har vokst på/hatt godt av å være sammen med hverandre,men har nå komt til et punkt der jeg ikke vet hva jeg vil eller føler. Det blir ikke lettere av at han er så tvers gjennom god og snill av seg. Jeg har nok også blitt veldig avhengig av ham og er redd for hvordan jeg vil klare meg uten han.Det hadde vært veldig flott hvis du kunne gitt meg noen råd på hva jeg burde gjøre . h

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266708-er-i-tvil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...