Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg er gift og har to små barn.Mannen min er veldig agresiv man.Han har aldri slått meg , men jeg synes det er tungt å leve med.Jeg er ikke lykelig sex med ham.Føler ingenting for ham.Jeg har vart foreleke en gang med en annen man, men vi hadde aldri sex.Han ville ha intimt forhold , og jeg ville ikke.Og han har avist meg .Fordi at jeg trode ikke sex for ekteskap.Nå mannen jeg er gift med hadde vi sex for vi giftet oss.Jeg følte han presset meg,.Han var så pass mye eldre enn meg og mer arfaren.Jeg var sårbar og han utnyttet situasjonen.Han har ikke voldtat meg ,men nå føler jeg at han menipulerte meg.Med engang ble jeg gravid og nå er det blitt som det er blitt.Jeg fortalt dette fastlegen min og sa at jeg var deprimert.Jeg brukte antideprasiv, det virket litt på meg.Men jeg følte at jeg er blitt helt annet menneske.Jeg vet ikke hva jeg vil ha.Jeg kan ikke tenke en gang....Husk jeg har voks opp en annen kultur og har også gjennom gått omkjæring og mye undertrikkelse ...Har jeg psykisk problemer eller? Alle jeg kjenner sier meg at jeg er snill og hyggelig jente,,så hvorfor kan jeg ikke eleske mannen min?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266767-har-ikke-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder sexlysten:har du prøvd å fantasere om en anne person men du har sex med mannen din? det er det mange som gjør etter et langt samliv.Ellers kan du jo prate med han om det,med vør nøye med ordvalget.prøv å ikke sår han,bare få han til å forstå hvordan DU har det :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266767-har-ikke-sexlyst/#findComment-2154172
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...