vitami Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hvordan er rekonvalesenttiden på dette og hvordan ble dere fornøyd med resultatet dere som har gjort dette? 0 Siter
Gjest //Nattkvinnen Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hei, sykmeldt fra klinikk i ca 4-6 uker avhengig av jobb. Ta en titt her på nettsiden min med før- og etterbilder og historier fra masse jenter som har vært gjennom dette! www.bukplastikk.com Lykke til! //Nattkvinnen 0 Siter
vitami Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Hei, sykmeldt fra klinikk i ca 4-6 uker avhengig av jobb. Ta en titt her på nettsiden min med før- og etterbilder og historier fra masse jenter som har vært gjennom dette! www.bukplastikk.com Lykke til! //Nattkvinnen finner ikke denne siden 0 Siter
Gjest //Nattkvinnen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hei, sykmeldt fra klinikk i ca 4-6 uker avhengig av jobb. Ta en titt her på nettsiden min med før- og etterbilder og historier fra masse jenter som har vært gjennom dette! www.bukplastikk.com Lykke til! //Nattkvinnen Hei, da tror jeg du gjør noe feil - den er høyst eksisterende! www.bukplastikk.com (kopier og legg inn i adressefeltet så kommer du rett til den). Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.