Gå til innhold

FU: Det beste godteriet!

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg kan spise litt kake, men bare litt og bare 1-2 ganger i løpet av uka. :) Har forøvrig en del sjokolade liggende siden jul ennå og den ligger godt i skapet. :)

Nå koser jeg meg med en smoothie av naturell yoghurt, litt melk, frosne bringebær og blåbær og en liten neve havregryn + vaniljestevia. Nammenam!

Sjokolade siden jul? :o Da er du god ;)

Jeg er sannelig ikke flink å være sunn, men skal gjøre et forsøk til. Vet sommeren blir pyton om jeg er bolla :mellow:

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

•  cilie

10

• stjernestøv

9

• Lillemus

8

• Kayia

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg er sannelig ikke flink å være sunn, men skal gjøre et forsøk til. Vet sommeren blir pyton om jeg er bolla :mellow:

Tror det ligger både en Freia Mokka (sånn med mokka og melkesjokolade) og en Freia Premium Marzipan i skapet hos kjæresten i alle fall, de er mine så han lar dem ligge i fred. :) De er påbegynte da, men over halvparten er igjen. Om jeg har noe liggende her hos meg selv tror jeg ikke, men det hender ofte når jeg skal kjøpe meg noe godt til helgen at jeg kjøper en stor sjokolade som så varer i flere helger. :)

stjernestøv

Tror det ligger både en Freia Mokka (sånn med mokka og melkesjokolade) og en Freia Premium Marzipan i skapet hos kjæresten i alle fall, de er mine så han lar dem ligge i fred. :) De er påbegynte da, men over halvparten er igjen. Om jeg har noe liggende her hos meg selv tror jeg ikke, men det hender ofte når jeg skal kjøpe meg noe godt til helgen at jeg kjøper en stor sjokolade som så varer i flere helger. :)

Flink :) Her spiser jeg en stor plate hver dag. Men må ta meg sammen.......

Jeg kan spise litt kake, men bare litt og bare 1-2 ganger i løpet av uka. :) Har forøvrig en del sjokolade liggende siden jul ennå og den ligger godt i skapet. :)

Nå koser jeg meg med en smoothie av naturell yoghurt, litt melk, frosne bringebær og blåbær og en liten neve havregryn + vaniljestevia. Nammenam!

Høres godt ut! Vaniljestevia kjøpes på helsekost? Har hatt blender i 100 år og liker smoothie godt, men har aldri lagd selv... Godis is skapet går ikke her...

Ja, tenk på det! Kun et par mnd, så kan varmen virkelig komme! Ikke digg å sitte der m sjokoladen da. ( snakker til meg selv også!)

Høres godt ut! Vaniljestevia kjøpes på helsekost? Har hatt blender i 100 år og liker smoothie godt, men har aldri lagd selv... Godis is skapet går ikke her...

Jeg kjøpte steviaen min på iherb.com en stund før den ble tillatt her, men jeg regner med du får den helsekosten her nå ja. :) Har med sjokoladesmak også, men vet ikke helt hva jeg skal bruke den til egentlig... Vaniljen bruker jeg i alt mulig - yoghurt, havregrøt, melk m/korn...

Annonse

Trenger å gå ned mye mer enn 5 kilo jeg da :huh: Om sommeren kommer all grillmaten.

Ja, men 5 kg er en str, og det merkes fysisk og psykisk! Jeg har gått opp rundt 8kg på to år, så nok er nok nå. Må jo begynne et sted. Grillmat kan gjøres sunn. Visualiser hvordan du vil føle deg feks på 17.mai hvis du tar tak nå!

stjernestøv

Ja, men 5 kg er en str, og det merkes fysisk og psykisk! Jeg har gått opp rundt 8kg på to år, så nok er nok nå. Må jo begynne et sted. Grillmat kan gjøres sunn. Visualiser hvordan du vil føle deg feks på 17.mai hvis du tar tak nå!

Tror ikke 5 kilo merkes på meg :mellow: Bare jeg kunne klare å slutte med seroquel, tror det har noe å si også. Jeg VIL bli tynn, men jeg må jo regne med å gjøre jobben selv. :rolleyes: Har holdt meg inne så lenge nå at det er rart å gå ut, håper jeg klarer å gå en liten tur i morgen. Det er jo bedre enn ingenting :)

Tror ikke 5 kilo merkes på meg :mellow: Bare jeg kunne klare å slutte med seroquel, tror det har noe å si også. Jeg VIL bli tynn, men jeg må jo regne med å gjøre jobben selv. :rolleyes: Har holdt meg inne så lenge nå at det er rart å gå ut, håper jeg klarer å gå en liten tur i morgen. Det er jo bedre enn ingenting :)

Jeg vet ikke noe om den medisinen. Leit hvis den gir vektøkning. Men det blir uansett ikke verre av å kutte ut godis og bevege seg mer. Nå er det den beste tida for turer i marka - se våren våkne!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...