Gå til innhold

FU: Det beste godteriet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

•  cilie

10

• stjernestøv

9

• Lillemus

8

• Kayia

6

Mest aktive i denne tråden

Det jeg lurer på er hvordan noen fant igjen denne tråden så mange år etter.

Skjer påfallende ofte for tiden, og det er alltid en AnonymBruker som begynner å svare. Jeg tror seriøst at det er dol-ledelsens forsøk på å få mer liv her etter omleggingen.

Endret av Kayia

Han har ikke godteristopp, det er jeg som har det. :)

Da skjønner jeg enda mindre hvorfor det ikke er helt streit at han sier at du jukser når du spiser kaker (som du jo gjør), selv om han selv spiser godteri? Jaja, jeg trenger ikke forstå alt heller jeg dah... ;)

Endret av Kayia

Annonse

Da skjønner jeg enda mindre hvorfor det ikke er helt streit at han sier at du jukser når du spiser kaker (som du jo gjør), selv om han selv spiser godteri? Jaja, jeg trenger ikke forstå alt heller jeg dah... ;)

Joho, det trenger du vel! Dette må vi komme til bunns i. Kan Lillemus ha kommet ut for en sadistisk gubbe som gumler godteri selv, og er tynn som en strek, men som fotfølger den stakkars lille musa for å sørge for at hun har fin bikinikropp til sommeren?  Hm, hm, hm.

Joho, det trenger du vel! Dette må vi komme til bunns i. Kan Lillemus ha kommet ut for en sadistisk gubbe som gumler godteri selv, og er tynn som en strek, men som fotfølger den stakkars lille musa for å sørge for at hun har fin bikinikropp til sommeren?  Hm, hm, hm.

*hehe* Beklager å skuffe deg der. :) Du har rett i en ting og det er at han er tynn som en strek bortsett fra magen. Han legger ikke på seg ett gram andre steder enn på magen - der havner alt. Så han er i full gang med 2:5-dietten og har gått ned 2-3 kg faktisk. Jeg prøver å si at det er meningen man skal spise sunt de dagene man skal spise normalt da, men akkurat det går ikke helt inn... ;)

Han synes jeg er like fin om jeg veier 52 eller 60 kg forøvrig. :) Han er i alle fall smart nok til ikke å si noe annet. ;)

Annonse

Gjest Gargamel

[quote name="Lillemus" post="3529809" timestamp="1393966414"

Han synes jeg er like fin om jeg veier 52 eller 60 kg forøvrig. :) Han er i alle fall smart nok til ikke å si noe annet. ;)

Det er bare sexy med noen kilo i pluss på damer. Det tror jeg veldig mange mener. En annen sak er at man ikke måler og bedømmer partneren på den måten så lenge i vekta tar fullstendig av, da.

Det er nok færre som synes det er sexy med overvektige menn. Du hører ingen snakke om" frodige former" på mannfolk. Hvis en tjukk mann viser kroppen sin på tv det alltid en komisk setting. Jeg har til gode å se en gjeng 40-årige menn med "normal" kropp lage kalender og få skryt av hvor flotte de er.

Hihi, fiffig teori! Skal se han snart kommer til å kreve at du har kortkorte trange skjørt også?? Jeg setter en femmer på det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...