Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Har skrevet før. Testet meg nemlig i går, en dag på overtid, og fikk negativ test. I dag er det to dager på overtid, og jeg samlet opp morgenurin. Fortsatt negativ test.

Mens-symptomene har avtatt. Er ømt der nede, men ikke som dagen jeg ventet mens eller i går.

Har ikke ømme bryst heller.

Klorer meg til håpet om at den lyserosa blødningen jeg hadde 7-8 dager etter eggløsning, var en festeblødning. Hadde intense smerter også rundt den tiden.

Vi sto veldig på rundt eggløsning, så jeg hadde nok stort håp denne gang, men altså negatov test.

Testet med CB Digital i dag. I går med en eller annen som het New generation, tror jeg. Billig en.

Tror jeg drøyer en test til imorgen,nå.Kjøpte pakke med tre i. Kan evt teste i kveld.

Er det vanlig at derso man er gravid, så kan det ta flere dager over mens før gravid-sybol vises? Og hvis det ikke er det at jeg er gravid, hva er det da? Er ALLTID på tiden med mens, og er bombesikker på at det var for to dager siden jeg skulle hatt den. hadde eggløsning den 31 januar. Noen forslag til hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266879-2-dager-p%C3%A5-overtid-men-negativ-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikkje umulig at du er gravid sjølv om testen viser negativt, det er endå tidleg...

Har opplevd det nokre gonger sjølv at mensen uteblir når den er forventa, men det er ikkje så rart i grunn. Sjølv om ein føler at ein ikkje stresser så veldig med å bli gravid,så merker nok kroppen at det er noko som skjer. Då kan mensen fort bli nokre dagar forsinka! Har testa eit par gonger når eg har vore forsinka med eit par dager, men det gjer eg nok ikkje igjen-det er rett og slett ikkje uvanleg at den blir forsinka når ein driver å prøver...

Det er ikkje umulig at du er gravid sjølv om testen viser negativt, det er endå tidleg...

Har opplevd det nokre gonger sjølv at mensen uteblir når den er forventa, men det er ikkje så rart i grunn. Sjølv om ein føler at ein ikkje stresser så veldig med å bli gravid,så merker nok kroppen at det er noko som skjer. Då kan mensen fort bli nokre dagar forsinka! Har testa eit par gonger når eg har vore forsinka med eit par dager, men det gjer eg nok ikkje igjen-det er rett og slett ikkje uvanleg at den blir forsinka når ein driver å prøver...

Det kan nok være det er vanlig at mensen er forsiket når man prøver, men vi har prøvd en stund - uten å være stresset vel og merke, og mensen kommer alltid på dagen.

Forrige måned brukte jeg eggløsnngstester og da sto vi på veldig i forkant av positiv test, på selve eggløsningsdagen og i etterkant ;) full oppdekkning da!

Så jeg undrer meg nå. Mens smertene er helt borte nå, og det virker som om mensen ikke kommer rett og slett....

Får vel vente med å teste om et par dager igjen, men det står jo at Clear blue skal være nokså pålitelig, da.

Tok derimot en tlf til Clear Blue, som bekreftet det et annen her skriver - at de digitale testene trenger av og til nokså mye hcg...og ikke alle produserer så mye av det starten.

Takker for svar, da :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...