lucian1365380707 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei På den venstre testikkelen min er det en knute lignende liten klump. Jeg har tidligere vært hos min fastlege som har sagt at det er min bitestikkel jeg kjenner, jeg har og vært hos urolog som heller ikke fant noe. Bitestikkelen på høyre pung er ikke lik den på venstre i det hele tatt. Den er mer rund og myk, mens den venstre er mer spissformet og hard. Er dette normalt? Jeg sliter med å forstå at det ikke nødvendigvis er noe farlig når man kjenner slike ting. Jeg blir veldig redd. Så det jeg lurer på er vel egentlig. 1. kan bitestiklene være ulike? 2. er det unormalt at det er en slags knute der den ene enden er større enn den andre? 3. Får disse tingene deg til å tenke at det kan være noe alvorlig galt med meg? jeg har ingen andre ubehag som skal tilsi noe. 4. Hvor kan en hypokonder som meg selv få hjelp til å tenke positive isteden for negative tanker 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266922-testikkel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.