Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste og vi er veldig ærlig på hverandre ,og jeg skal besøke han snart ,og jeg bestemmer meg for å gå til lege for å spørre p-pille,fordi jeg vil unngå graviditet ,vi har ikke hatt samleie fra før og denne gang vi skal være sammen og jeg vet ikke hva det skal skje ,derfor tanker jeg å bruke p-pille ,hvis vi kommer til å ha samleie,er p-pille sirkkert,og er det passe til min partne eller ikke hvis jeg bruke p-pille, får jeg skadder barnet mitt seinere i livet hvis jeg bruker p-pille?.

hilsen fra

kvinnedt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26702-sp%C3%B8rr-om-p-pille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tips

Hvis du bruker p-piller riktig, er det en veldig sikker prevensjon.

Følg bruksanvisningen, ta pillen til riktig tid hver dag, og vit at den ikke er sikker på minst 14 dager hvis du har glemt en pille, kastet opp en pille osv.

Hvis du får barn senere, vil de ikke få noen skader av at du har brukt p-pillen.

P-pillen beskytter ikke mot sykdommer, så dere bør være sikre på at ingen har noen kjønnsykdommer.

Du begynner med p-pillen første gang på første menstruasjonsdag, da er den sikker med en gang. Begynner du en annen dag, tar det 14 dager før den er sikker.

Lurer du på noe angående p-pillen, legg inn spørsmål på gynekologi-forum, det er der legen svarer på slike spørsmål.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26702-sp%C3%B8rr-om-p-pille/#findComment-109381
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...