Gå til innhold

Kjerringråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann !

Har termin i morgen, og kjenner godt følelsen av å være utålmodig og lei!

Jeg har ingen gode råd til deg. Det eneste rådet jeg har hatt tro på er sex, men etter å ha hatt et mildt sagt aktivt sexliv (les: hver kveld) i over 1 mnd så må jeg konstantere at det slett ikke har funket til nå.

Lakserolje har jeg også tro på funker, men det ville jeg aldri tatt sjansen på pga fare for styrtfødsel.

Vi må nok bare smøre oss med den siste rest av tålmodighet!

Lykke til da !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267025-kjerringr%C3%A5d/#findComment-2154825
Del på andre sider

Heisann !

Har termin i morgen, og kjenner godt følelsen av å være utålmodig og lei!

Jeg har ingen gode råd til deg. Det eneste rådet jeg har hatt tro på er sex, men etter å ha hatt et mildt sagt aktivt sexliv (les: hver kveld) i over 1 mnd så må jeg konstantere at det slett ikke har funket til nå.

Lakserolje har jeg også tro på funker, men det ville jeg aldri tatt sjansen på pga fare for styrtfødsel.

Vi må nok bare smøre oss med den siste rest av tålmodighet!

Lykke til da !

Moren min hadde også troen på lakserolje. Men hun trodde det var en flaske, og ikke en skje (eller hvordan det nå var), og satt med en diarè ut av h***** i noen døgn i stedenfor å ligge på fødestua =p

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267025-kjerringr%C3%A5d/#findComment-2155332
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...