Gå til innhold

Fungoral - bør jeg avslutte kuren?

Anbefalte innlegg

Hvor raskt merkes effekten av fungoral shampo? Jeg har brukt den tre ganger nå. Jeg har gnidd middelet ekstra godt inn på ene halvdel av hodet, for der har jeg mistet ekstra mye hår i det siste(det er litt derfor jeg prøver Fungoral, også fordi jeg har litt flass), men på den andre siden som jeg ikke har vært så nøye er jeg litt rød. Burde vært omvendt hvis jeg reagerte på shampoen, sant? Det står: "Du skal ikke bruke shampen om du er sensitiv overfor noen av innholdsstoffene (det vet jeg ikke om jeg er). Symptomene (kløe og rød hud (jeg har ikke mer kløe enn ellers på kroppen) oppstår i såfall etter at du har brukt sjampoen. Avslutt behandlingen om du ikke tåler den". Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267125-fungoral-b%C3%B8r-jeg-avslutte-kuren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...