Gå til innhold

Hvorfor har du sex?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur
Skrevet

Fordi du har lyst på partneren din?

For å få dekket et behov?

Eller kanskje det er begge deler?

Skrevet

Av samme grunn som at jeg pakker puta hard, tar en kopp kaffe eller legger hodet på pusen. Det føles godt =)

Noen ganger er det fordi jeg har lyst på litt spenning og føle meg litt frekk også ;)

Skrevet

En slags pliktmessig gjensidig onani, med huskeliste på veggen og walkman med lydbok.

Gjest little miss story
Skrevet

Av samme grunn som at jeg pakker puta hard, tar en kopp kaffe eller legger hodet på pusen. Det føles godt =)

Noen ganger er det fordi jeg har lyst på litt spenning og føle meg litt frekk også ;)

fordi jeg elsker å ha sex med gubben.

Skrevet

Fordi det er sinnsykt deilig og partneren min vet å gjøre ting på den rette måten for meg ;o)

Skrevet

Begge deler. Pluss at det er en måte å oppleve intens nærhet med kjæresten min.

Skrevet

Begge deler.

I det siste har det imidlertid vært litt mer for å dekke hans behov enn mine.

*26 uker på vei og ikke helt i sexmodus*

:o)

Skrevet

Fordi jeg har lyst, (og han også heldigvis :-),fordi det er godt og fordi det binder oss sammen følelsesmessig. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...