lex Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har en venninne som har en langt mer huslig mann enn min mann. Det er faktisk han som rydder der i huset og gjør alt kona ber om, men han er jo fullstendig tiltaksløs når det kommer til andre områder.Han er fornøyd med å ha vært i samme i jobben i 30 år og det det store for han er når han kan benke seg forran Tvèn å se fotballkamp med en pils. Veldig snill fyr altså, men helt uten ambisjoner og helt uten glød for noenting. Reiser på sommerferie til Danmark i 5 år på rad og sånn. Det viktigste er at det finnes god mat og drikke der. Historie, kultur og det å se nye steder er ikke viktig.En lite spennende mann i mine øyne. Min mann er alt det denne mannen ikke er, og denne mannen har det min mann ikke har. Dårlig gjort å skrive dette kanskje når mannen er såpass snill og hyggelig som han er, men det jeg vil frem til er at man skulle gjerne ønske å finne ALT i en mann, men det tror jeg er så og si umulig. Sitat:"Det er faktisk han som rydder der i huset og gjør alt kona ber om" Ja, det var jo _virkelig_ huslig - gjør alt det kona ber om... Himmel og hav! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.