lex Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg har en venninne som har en langt mer huslig mann enn min mann. Det er faktisk han som rydder der i huset og gjør alt kona ber om, men han er jo fullstendig tiltaksløs når det kommer til andre områder.Han er fornøyd med å ha vært i samme i jobben i 30 år og det det store for han er når han kan benke seg forran Tvèn å se fotballkamp med en pils. Veldig snill fyr altså, men helt uten ambisjoner og helt uten glød for noenting. Reiser på sommerferie til Danmark i 5 år på rad og sånn. Det viktigste er at det finnes god mat og drikke der. Historie, kultur og det å se nye steder er ikke viktig.En lite spennende mann i mine øyne. Min mann er alt det denne mannen ikke er, og denne mannen har det min mann ikke har. Dårlig gjort å skrive dette kanskje når mannen er såpass snill og hyggelig som han er, men det jeg vil frem til er at man skulle gjerne ønske å finne ALT i en mann, men det tror jeg er så og si umulig. Sitat:"Det er faktisk han som rydder der i huset og gjør alt kona ber om" Ja, det var jo _virkelig_ huslig - gjør alt det kona ber om... Himmel og hav! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267187-dere-med-uduglige-ektemenn/page/5/#findComment-2163489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.