Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er nå inne i min 13 uke, og kvalmen har gitt seg, men er erstattet med rar(metallisk?) smak i munnen, og masseproduksjon av spytt. Har du hørt om dette før. Jeg har vært veldig plaget med kvalme tidligere, og leste om kjennetegn/symptomer ved ekstrem svangerskapskvalme. Der fant jeg dette om spyttprod. og metallsmak i munnen, men det var ikke så mye mer som passet. Jeg har ikke kastet opp en eneste gang, bare vært kvalm fra morgen til kveld. Har fått i meg mat.

Jeg føler det hjelper å spise drops, men kan jo ikke gå og gumle hele dagen heller....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26720-rar-i-munnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Att känna någon speciell smak eller längtan efter vissa smaker under graviditen är inte ovanligt. Att ha en ökad mängd av sputt i munnen har jag däremot inte hört. Kanske är det inte så mycket som du själv uppfattar? Jag tycker inte att detta hörs farligt ut, och du kan därför tryggt avvakta och ta up detta med din jordmor/doktor vid nästa kontroll. Om det hjälper att äta dropps, så kan du kanske tillåta dig det under en liten period. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26720-rar-i-munnen/#findComment-109596
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...