Gå til innhold

Hjelp :(

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i rundt 7 8 måneder vært plaget med dunke pulserende fenomener i bryst, hals, hjerte. Er de 3 plassene det kjennes, kan komme helt tilfeldig, helst når jeg er helt rolig, eller når jeg trener, bøyer meg og sånne type ting, også når jeg ler mye, så kan nesten ikke ha det morsomt mer. Noen ganger er det sånn skikkelig pulserende hard greie som jeg kjenner i hele brystpartiet, men nå i det siste er det helst små dunk klikk inni meg, er denne typen jeg plages mest med, får det nesten hver gang etter en del situps. Kan få det flere ganger om dagen, noen ganger aldri, kan stoppe i flere uker og komme tilbake. Noen ganger kjenner jeg at det er hjertet som slår skikkelig tungt, og da gjerne skjer det pånytt et par sekund etterpå. Jeg er redd det kan være lungekreft eller noe involler som er løse inni meg.. om det ikke er hjertet da som gjør alt dette? er ganske sikker på at jeg har en dødelig sykdom og skal dø plutselig en dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267212-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at dette ikke bare er vanlige ekstraslag ? Ta å søk på ekstraslag her på forumet, da får du opp masse nyttig info. Det høres nemlig ut som ekstraslag. Hjertet tar da en liten pause før den slår et ekstraslag, det kan føles som en et kraftig dunk, helt opp i halsen noen ganger. Dette er ikke farlig, og er helt normalt. Man kan få det i spesielle situasjoner, som når man ler, ligger på en spesiell side i senga, setter seg på huk, etter kraftanstrengelser ( feks situps) osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267212-hjelp/#findComment-2156292
Del på andre sider

Er du sikker på at dette ikke bare er vanlige ekstraslag ? Ta å søk på ekstraslag her på forumet, da får du opp masse nyttig info. Det høres nemlig ut som ekstraslag. Hjertet tar da en liten pause før den slår et ekstraslag, det kan føles som en et kraftig dunk, helt opp i halsen noen ganger. Dette er ikke farlig, og er helt normalt. Man kan få det i spesielle situasjoner, som når man ler, ligger på en spesiell side i senga, setter seg på huk, etter kraftanstrengelser ( feks situps) osv.

tjo.. men greia er at dem er så forskjellige, noen veldig sjeldne ganger kjenner jeg godt at det er hjertet som pumper skikkelig hardt, sånn DADAM DADAM.. men ellers så er det sånn killing lignende smågreier, andre ganger helt annerledes, noen ganger kjennes det nesten ut som smerte.. Noen ganger så kjenner jeg det ikke, da får jeg bare et slags lite rykk i kroppen, føler at hjertet har gjort noe muffens.. om nettene så bruke jeg få sånn svime bort følelse i hodet om jeg kjenner mye etter, nesten som begynnelsen på et panikkanfall.. men roer meg alltid ned..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267212-hjelp/#findComment-2162563
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...