gutt1883 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei, jeg har i rundt 7 8 måneder vært plaget med dunke pulserende fenomener i bryst, hals, hjerte. Er de 3 plassene det kjennes, kan komme helt tilfeldig, helst når jeg er helt rolig, eller når jeg trener, bøyer meg og sånne type ting, også når jeg ler mye, så kan nesten ikke ha det morsomt mer. Noen ganger er det sånn skikkelig pulserende hard greie som jeg kjenner i hele brystpartiet, men nå i det siste er det helst små dunk klikk inni meg, er denne typen jeg plages mest med, får det nesten hver gang etter en del situps. Kan få det flere ganger om dagen, noen ganger aldri, kan stoppe i flere uker og komme tilbake. Noen ganger kjenner jeg at det er hjertet som slår skikkelig tungt, og da gjerne skjer det pånytt et par sekund etterpå. Jeg er redd det kan være lungekreft eller noe involler som er løse inni meg.. om det ikke er hjertet da som gjør alt dette? er ganske sikker på at jeg har en dødelig sykdom og skal dø plutselig en dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267212-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dione1 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er du sikker på at dette ikke bare er vanlige ekstraslag ? Ta å søk på ekstraslag her på forumet, da får du opp masse nyttig info. Det høres nemlig ut som ekstraslag. Hjertet tar da en liten pause før den slår et ekstraslag, det kan føles som en et kraftig dunk, helt opp i halsen noen ganger. Dette er ikke farlig, og er helt normalt. Man kan få det i spesielle situasjoner, som når man ler, ligger på en spesiell side i senga, setter seg på huk, etter kraftanstrengelser ( feks situps) osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267212-hjelp/#findComment-2156292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt1883 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Er du sikker på at dette ikke bare er vanlige ekstraslag ? Ta å søk på ekstraslag her på forumet, da får du opp masse nyttig info. Det høres nemlig ut som ekstraslag. Hjertet tar da en liten pause før den slår et ekstraslag, det kan føles som en et kraftig dunk, helt opp i halsen noen ganger. Dette er ikke farlig, og er helt normalt. Man kan få det i spesielle situasjoner, som når man ler, ligger på en spesiell side i senga, setter seg på huk, etter kraftanstrengelser ( feks situps) osv. tjo.. men greia er at dem er så forskjellige, noen veldig sjeldne ganger kjenner jeg godt at det er hjertet som pumper skikkelig hardt, sånn DADAM DADAM.. men ellers så er det sånn killing lignende smågreier, andre ganger helt annerledes, noen ganger kjennes det nesten ut som smerte.. Noen ganger så kjenner jeg det ikke, da får jeg bare et slags lite rykk i kroppen, føler at hjertet har gjort noe muffens.. om nettene så bruke jeg få sånn svime bort følelse i hodet om jeg kjenner mye etter, nesten som begynnelsen på et panikkanfall.. men roer meg alltid ned.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267212-hjelp/#findComment-2162563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.