Gå til innhold

Utroskap og sove med en annen mann?

Anbefalte innlegg

Gjest når man ikke er singel?

Anser dere det som utroskap å sove i pysj med en annen mann som sover i olabukse og bar overkropp? Sov ganske tett inntil en mann i helgen etter et fuktig nachspiel. Kyssa ikke eller noe sånt, bare sov sammen. Lå litt på armen hans og han kosa meg i håret. Da jeg våknet og var edru sto jeg opp med det samme. Synes ikke dette var så farlig, selv om jeg har samboer. Men vil ikke fortelle det heller. Hva er vitsen? Mener dette er utroskap? Er jo å gå litt over streken, det synes jeg og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267270-utroskap-og-sove-med-en-annen-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

4

• morsan

3

• Ugga Bugga

3

• Babette

2

Gjest langehans

Akkurat utroskap er det ikke, men den andre parten vil sikkert føle det ubehagelig.

For noen usikre tenåringer vil dette sikkert være utroskap.

Men voksne burde tåle såpass.

Voksne burde vel ikke lenger havne i slike situasjoner vel??

Gjest når man ikke er singel?

Voksne burde vel ikke lenger havne i slike situasjoner vel??

Nei det er jeg enig i, men sånn ble det bare. Plutselig ble det litt mye å drikke. Og han la seg i min seng fordi det ikke var ledig andre plasser, og det var ikke mulig for han å komme hjem. Kjenner ikke denne mannen, men må si han var gentlemann da som ikke prøvde seg siden jeg sa klart i fra at jeg har mann. Han hadde merkbarnt lyst til at noe annet enn søvn skulle hende. :) Men ingen kyssing nei, bare kos i håret og ligging på armen

Annonse

Tenk på det på den motsatte veien... Hvis det var mannen din som hadde ligget sammen me ei kvinne, påkledd å pjusket litt å sånn... Hvordan hadde du tenkte på det da? Kanskje at det e litt ekkelt, men det går greit siden det ikkje skjedde noe mer.

Jeg synes ikkje det var utroskap det du gjorde.

å hvis det ikkje skjedde noe mer en det du sier, er det jo bare å la den saken ligge... Hvis mannen din ikkje har muligheten til å få vite om det fra andre..

Gjest langehans

Nei, jeg vil ikke kalle det utroskap.

Det kan jo skje den beste at man får litt for mye å drikke, og må ligge ned.

Og da er det naturlig å ligge helt inntil noen, og kose på hverandre, om enn utenpå klærne? Yeah right, når man var 18 kanksje, men ikke når man er voksen og i forhold.

Jeg synes det er merkelig at det virker som alt som er uakseptabelt i et forhold skal klassifiseres som "utroskap".

Og hvis man ikke kan kalle det utroskap, er det liksom greit, da?

Nei, jeg synes ikke det er utroskap. Men jeg synes ikke det er greit heller.

Og da er det naturlig å ligge helt inntil noen, og kose på hverandre, om enn utenpå klærne? Yeah right, når man var 18 kanksje, men ikke når man er voksen og i forhold.

Jeg fikk visst ikke med meg det med at hun lå på armen hans og sånn.

Jeg så for meg en stup full kvinne som la seg til og sove, og så la det seg en mann ved siden av.

Gjest langehans

Jeg fikk visst ikke med meg det med at hun lå på armen hans og sånn.

Jeg så for meg en stup full kvinne som la seg til og sove, og så la det seg en mann ved siden av.

nei, de hadde ligget og pjusket hverandre i håret, de ville ha sex men hun sa det ikke gikk fordi hun hadde mann, så da hadde de klart å holde seg. men kose hadde de gjort, og hatt lyst på hverandre.

Annonse

nei, de hadde ligget og pjusket hverandre i håret, de ville ha sex men hun sa det ikke gikk fordi hun hadde mann, så da hadde de klart å holde seg. men kose hadde de gjort, og hatt lyst på hverandre.

Jeg synes det er litt merkelig at man hele tiden skal spørre her inne om hva som er utroskap og hva som ikke er utroskap. Ønsker de at vi skal si "nei, dette er ikke utroskap", slik at de slipper å ha dårlig samvittighet, liksom?

Enhver bør vite hvor ens egne grenser går. Hun vet jo at hun har gått over streken, ellers hadde hun ikke skrevet inn her i første omgang.

Hvis jeg var trådstarteren, så ville jeg snakket med kjæresten og forklart situasjonen. Så får han en mulighet til å gjøre opp sin mening. Det som betyr noe er jo ikke hvorvidt vi mener at dette er utroskap. Det som betyr noe er jo hva han mener. I tillegg er det sikkert greit å få saken ut av verden. Det er jo bedre at hun sier det selv enn at noen andre gjør det.

Jeg sier ikke at det er greit det hun har gjort, men jeg har forståelse for at man kan sovne på en sofa eller seng hvis man blir tilstrekkelig full. Man har ikke nødvendigvis skyld i det hvis en person legger seg ved siden av og stryker en over håret, og en er for trøtt/full til å reagere. Men det kommer jo selvsagt an på hvor mye hun har oppmuntret denne fyren på forhånd.

Hvis kjæresten min hadde havnet oppi noe slikt, så hadde jeg neppe dumpet ham av den grunn. Men hvis det samme hadde skjedd gang på gang, så hadde nok varsellampene begynt å blinke.

Å gjøre noe teit en gang er kanskje greit, men det er jo summen av en persons ord og handlinger som avgjør hva slags personlighet, karakter og moral han har. En slik hendelse ville blitt notert på minussiden, men den ville i seg selv neppe blitt avgjørende for hvordan det gikk med forholdet videre. Blir det derimot mange minuser, så vil man nok revurdere forholdet.

Gjest langehans

Nei, utroskap var det ikke, så lenge det ikke "skjedde" noe.

Så din definisjon på utroskap går kun på sex? Så om man er forelsket i noen og kanskje tom har et platonisk forhold til denne, elsker denne, men ikke gjør noe annet enn å lengte så er det ok?

Gjest Ulvinnen

Så din definisjon på utroskap går kun på sex? Så om man er forelsket i noen og kanskje tom har et platonisk forhold til denne, elsker denne, men ikke gjør noe annet enn å lengte så er det ok?

Hva legger du i "platonisk forhold" til personen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...