Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har samlivsproblemer. Det er så vanskelig. Vi har vært kjærester i 3 år og jeg har to barn på 13 og 16 år. Samboeren min har vært flink til å støtte og være positiv, han skryter også og gir meg masse fint. Men så slår han om og blir veldig negativ. Da kritiserer han mine fremgangsmåter, min barneoppdragelse, mine ungers oppførsel og vaner. Noen ganger får ungene også høre fra ham hva han mener. Jeg kan være noe enig i det han sier, men han sier det så sterkt og er så dominerende. Når han kjefter på meg, så hører han ikke hva jeg svarer. Jeg har prøvd alt fra å legge meg langflat og bare ta på meg all skylda til å kjefte tilbake. Han liker ingen av delene. Han sier jeg er flink til å takle hans vanskelige humør, og det er jeg sikkert, men nå kjenner jeg at jeg er helt utslitt. Jeg aner ikke hvor jeg har han.

Min eksmann var også dominerende, jeg tror snart det er meg det er noe riv ruskende galt med.

Lei meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267316-samlivsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en dominerende mann, om ikke ikke like ille som din kanskje. Men jeg kjefter igjen, samme om han liker det eller ikke. Det er viktig å ikke utslette seg selv, ikke la ham få lov til å styre ting! Men så må du selvsagt tenke nøye igjennom om du føler deg sterk nok til å takle en slik mann over mange år, og om hans gode sider overskygger de negative. Hvis ikke, så bør du kanskje vurdere å droppe ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267316-samlivsproblemer/#findComment-2163505
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...