R.69. Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har i mange år hatt veldig stram muskulatur i mellomgulvet og rundt der. Går til behandling hver 14 dag - min behandler sier hun ikke har hatt pasienter med så stramme muskler i dette området. Legen mener iallefall at det er muskulaturen som er stram - selv føler jeg som om det er en stor klump der inne. Enkelte dager må jeg rulle meg ut av sengen - bendleren min er ikke harhendt, men det gjør veldig vondt når hun prøver å massere (jeg knytter meg helt. Gjennom mange år som førskolelærer har det til tider vært et stort arbeidspress - har ingen barn selv. Skal til gastrokopi - har fibromyalgi. Er det vanlig å ha så vondt hvis det kun er muskulaturen/evt. fibromyalgien? Hva kan det være og hva kan jeg evt. gjøre for å trene opp magen min slik at den tåler mer berøring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267357-stram-muskulatur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.