Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har i mange år hatt veldig stram muskulatur i mellomgulvet og rundt der. Går til behandling hver 14 dag - min behandler sier hun ikke har hatt pasienter med så stramme muskler i dette området. Legen mener iallefall at det er muskulaturen som er stram - selv føler jeg som om det er en stor klump der inne. Enkelte dager må jeg rulle meg ut av sengen - bendleren min er ikke harhendt, men det gjør veldig vondt når hun prøver å massere (jeg knytter meg helt. Gjennom mange år som førskolelærer har det til tider vært et stort arbeidspress - har ingen barn selv. Skal til gastrokopi - har fibromyalgi. Er det vanlig å ha så vondt hvis det kun er muskulaturen/evt. fibromyalgien? Hva kan det være og hva kan jeg evt. gjøre for å trene opp magen min slik at den tåler mer berøring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267357-stram-muskulatur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...