chriso18 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 jeg plages mye med smerter og lidelser. Nå har jeg gjort et research og funnet mulige forklaringer til smertene mine.Det kan skyldes:HepatittGallestein eller kronisk betennelseReflukssykdomHalsbrannMagesyre[ Mat, kaffe, sukker, forstoppelse, røyk, angst ] fører til: lavt Blodtrykk, grønt syn, piping i øret (må puste tungt for å kunne høre noe), mørkt syn ved kjappe bevegelser, irritabel, hodepine, søvnig om dagen, brekninger, brystsmerter, magesyre, halsbrann[ tabletter (smertestillende) etter en operasjon ] fører til: tåkesyn, hudreaksjoner-sprekker i hele ansiktet og henda (permanent rundt nesa), svimmelhet, søvnighet, øresusMange av smertene kan beskrives som kniver som stikker i brystet, og ofte stikk under ribbeina.Mye svette og kvalme etter/i et anfall.Ved mye mat, forstoppelse eller kaffe ser jeg grønngule farger, og har vanskeligheter for å skille mellom hvitt og grønt. Ved piping i øret kan jeg ikke høre noe annet enn pipingen, det kommer som oftest når jeg hypoventilerer (puster sakte).Ved sex får jeg ofte store smerter og blødninger i penisen (og det er ikke mensen fra hunnkjønnet).Hvis jeg tar på ansiktet mitt sprekker huden, det er vanlig at huden sprekker rundt nesa men nå også i hele ansiktet: og det kom etter en operasjon (har brukt mange hudpleie produkter som ble anbefalt på apoteket, men ingen hjelper).Hodepine og søvnløshet har jeg dagen lang (varierer fra dag til dag), kan stoppe i perioder, ofte om kvelden. les DEL 2. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267437-lidelser-del-1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmmmme Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fant ikke del to, men hva med å ta med dette til legen din og finne ut hva det virkelig er? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267437-lidelser-del-1/#findComment-2164384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.