Gå til innhold

Morgenkvalme? ne-hei....Kveldskvalme? JAA!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen etter ;-)

Var kvalm på ettermiddag og kveld i begge svangerskap. Første var verst, var konstant sjøsyk fra nøyaktig kl 15.30 og utover i 23-tida i ca 3 mnd.

Samme tidpunkt med nr 2, men kvalmen ga seg da etter ca 3 uker.

Føler med deg! :o)

Annonse

Gjest Vekten87

vi er hvertfall to:) er akkurat som deg. må legge meg i 10 tiden. blir så dårlig, der ligger jeg i tre timer ca og raper og snur meg før eg endelig sovner!! hehe.. stakkars oss:)

noen dager er jeg kvalm på morgenen og om kvelden og andre dager, kan det være fra morgen til kveld:( men går vel over i uke 12 en gang. er i uke 7 nå..

hvilken uke er du i?

vi er hvertfall to:) er akkurat som deg. må legge meg i 10 tiden. blir så dårlig, der ligger jeg i tre timer ca og raper og snur meg før eg endelig sovner!! hehe.. stakkars oss:)

noen dager er jeg kvalm på morgenen og om kvelden og andre dager, kan det være fra morgen til kveld:( men går vel over i uke 12 en gang. er i uke 7 nå..

hvilken uke er du i?

Nesten godt vi er flere...Er kvalm og oppblåst. Er i uke 6!

Lykke til videre :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...