Beetmoz Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hei, mann 20 år. Har en ertestor klump i nedre leppe. Dukket opp søndag. Den er ikke synlig på overflaten, men leppen er litt rød. Den er smertefri, og hovner litt opp om jeg tukler med den. I grunnen er jeg ikke forkjølet, men hvem vet i disse dager... Kan det være en lymfekjertel? Den viser ingen tegn til å være en blemme. Om jeg komprimerer den, kan jeg ikke se at den er væskefylt. Har ikke symptomer på herpes i underlivet. 0 Siter
Gjest Webmaster, Utv. Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Vi beklager, men vår allmennlege har blitt akutt forhindret fra å svare i forum. Vi blir derfor nødt til å be deg legge inn dette spørsmålet på nytt så snart hun er tilbake, forhåpentligvis i uke 9. Beløpet på kroner 139,- som er reservert fra din konto, vil selvsagt ikke bli trukket denne gangen. Vi beklager igjen, og håper å kunne hjelpe deg neste gang du stiller spørsmål. 0 Siter
Gjest malplassert Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hei. Jeg vet ikke hva dette er, men lymfekjertel er det ikke. Vi har ikke slike i leppa. Hvis den ikke forsvinner av seg selv etter noen tid, eller den er til stort besvær, er det jo greit å kontakte fastlegen for å finne ut hva det er for noe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.