Bob le cab Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Etter 10 år og 2 flotte barn. Hun irriterer seg over alt, føler ikke noe for meg, er ikke glad lenger - ikke for noe som helst, er ikke deprimert ifølge lege (men psyk tror det etter tlf konsultasjon). Men, hun vil gjerne prøve litt til. Jeg føler nå at jeg har det veldig bra (har ikke flyttet ennå, for vi har egentlig blitt enige om å prøve mer). Vi har hatt det fantastisk sammen, angrer ikke på noe annet enn at vi ikke ga hverandre mer de siste årene. Det ble ikke noe igjen etter at vi hadde gitt barna alt og litt til. Nå virker det som hun hater at jeg er i nærheten, men hun sier noe annet. Jeg har skjerpet meg mht. til å være treg, kle meg dårlig, utseende osv. Er egentlig bare mer lykkelig nå, for de fine klærne fra tidligere passer. Jeg føler at jeg er i kjempeform og kan begynne å trene snart. Ja, det er igrunnen mye kaos i tankene mine. Greit nok, hvis ingen svarer på dette rotete innlegget :-) Symptomene kan passe på depresjon, men hvem kan egentlig svare. Vanskelig å få hjelp nå i vinterferien også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267446-hva-kan-det-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare noen tanker fra meg Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det høres veldig ut som depresjon. Det er fryktelig å miste interesse og følelse for ting man likte tidligere og følelser for folk man vet man er glad i. Jeg kjenner til irritasjonen som kommer når man føler at man ikke har noe å gi, og det føles som om alle rundt en bare krever og krever. Det beste man kan kan få i en slik situasjon er forståelse og rom. Det må være veldig tungt for de nærmeste, oppfordre henne gjerne til å oppsøke en annen lege dersom hun ikke møter forståelse hos fastlegen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267446-hva-kan-det-v%C3%A6re/#findComment-2160301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.