Gå til innhold

Verste som kan skje for en "taper" er å ha sex

Anbefalte innlegg

Da får man lyst på mer men det er kanskje fire år til neste gang noen frivillige dukker opp.

Ganske kjip følelse egentlig, når man angrer på å ha hatt seg.

Beste er å gå så lenge at man har fullstendig glemt hvordan det var, kan ikke savne det.

:P

Fortsetter under...

Gjest er der nå

Helt enig, har en kamerat som kommer hit neste helg og vet han ønsker seg litt sex - men frustrasjonen jeg følte forrige gang han dro, ble etterhvert så stor at jeg kommer til å si nei denne gangen. Det er bedre å gå uten hele tida enn å være sammen etpar dager i året. Følelsen av å bare være brukt, også, blir så sterk. Han kommer når han vil, drar igjen når det passer - og tilbake sitter jeg.

Nei, bedre å gå uten enn å vekke "bjørnen som sover" - eller er det hunden som sover, tro. Uansett - la den sove!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...