Gå til innhold

God sex eller dårlig sex

Anbefalte innlegg

Gjest singel@mus

Når dere lever i et forhold, hva er god sex og hva er dårlig sex? Er singel , og sexen er sjelden og ikke er den like god som da jeg var i et forhold. Problemet er bare at vi skillte oss pga dårlig sexliv og lite tid til hverandre, men det er anda dårligere nå =(

Hva deffinerer dere som god sex i forholdet? Er det ofte eller er det kvaliteten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267557-god-sex-eller-d%C3%A5rlig-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest little miss story

Det kommer jo ann på. Det er god sex når det er god sex, om det er skjeldent så går ikke det utover selve akten. Dårlig sex er dårlig sex. Det går jo heller ikke utover hvor ofte eller hvor skjeldent. Men et godt sexliv for meg er masse fantastisk sex, ofte. Et dårlig sexliv for meg er lite sex. Uansett hvor god selve sexen er der å da=)

hidi, the scorpion

I likhet med deg er jeg singel. Kvaliteten på sex er vel ikke hvor ofte, men hvor god den er, når man har det...

God sex, gir gode føleleser, som igjen øker lysten til å ha mer sex, da er man inne i en god sirkel. For meg er sex absolutt aller best i et parforhold, og klarer meg fint uten når jeg er singel.

Det er ihvertfall mine erfaringer...

Det går ikke på kvantitet, men kvalitet. Noen ganger blir sexen dårlig, eller mindre god, eller skal vi si greit nok. Mens andre ganger er den svært god. Hva som gjør at den er god eller mindre god har jeg ingen fasitt svar på. Det bare blir slik.

Men det er ikke så ofte at jeg har dårlig sex.

Gjest ikke signatur

God sex er når han ikke ser på klokka..... Sex'en er god når vi klarer å ha det av og til, for når det blir mange uker mellom så blir det alltid noe merkelig å gjøre det. God sex er når det går for ham. (Det går omtrent alltid for meg men sjelden for ham.)

Gjest singel@mus

I likhet med deg er jeg singel. Kvaliteten på sex er vel ikke hvor ofte, men hvor god den er, når man har det...

God sex, gir gode føleleser, som igjen øker lysten til å ha mer sex, da er man inne i en god sirkel. For meg er sex absolutt aller best i et parforhold, og klarer meg fint uten når jeg er singel.

Det er ihvertfall mine erfaringer...

Det er som jeg synes også. Klarer meg fint uten som singel , for det er like dårlig hver gang nesten.

Sukk =( Savner og kunne ha sex uten og planlegge eller ha forventninger. Det er sååå slitsommt.

Eksen hadde vært god og ha, men det er littfor vansklig.

Annonse

hidi, the scorpion

Det er som jeg synes også. Klarer meg fint uten som singel , for det er like dårlig hver gang nesten.

Sukk =( Savner og kunne ha sex uten og planlegge eller ha forventninger. Det er sååå slitsommt.

Eksen hadde vært god og ha, men det er littfor vansklig.

Ekser er best å holde seg unna...Men vi finner nok noen som passer akkurat til oss skal du se!

tzatziki1365380058

Jeg klarer ikke å definere hva som er "god sex", bortsett fra at det henger sammen med kvaliteten, ikke kvantiteten, som SDD ganske riktig sier.

Jeg kan ikke bestemme meg for å ha "god sex", heller. Det er bare noe som skjer, og jeg klarer ikke forklare "hvorfor".

Orgasme har lite med god sex å gjøre, synes jeg. I så fall har vi tilnærmet alltid "god sex". og det vil jeg nok ikke si. Noen ganger føles det som middelmådig hverdagssex, mens det andre ganger føles "helt vannvittig". Og verken stillinger, orgasmer eller teknikk har med det å gjøre. Det er noe med følelsen, og jeg kan ikke forklare det.

Lever i et forhold. Har aldri dårlig sex igrunnen vi, liker det litt sånn rett på sak, og det funker fint. Det bør bli et par ganger i uka, og det blir det stort sett. Men for å ha god sex bør man vel kjenne hverandre litt, vite hva den andre liker, og det gjør man ikke før det har gått noen uker/måneder. Vi har vært sammen i 12 år, og da vet man jo stort sett hvordan den andre vil ha det :-)

All sex med kjæresten er god sex. :o) Noen ganger er det helt vanvittig, andre ganger greit. Noen ganger kaster vi oss over hverandre og knuller vilt - andre ganger nærmer vi oss hverandre forsiktig og rolig og har mye mer nærkontakt, mer elsking enn knulling på en måte. :o)

Er i forhold.

God sex er kvaliteten, ikke kvantiteten. Selv om jeg nok trives best når det er ofte sex. Noe vi har heldigvis. :-)

Men det kan jo gå i perioder når man er i forhold, og det er altså ikke kvantiteten som avgjør dette.

Det er vanskelig å definere akkurat hva som gjør at det blir god sex eller helt grei sex. Dårlig sex har jeg ikke, men før har det vært når en ikke har lyst, når ingenting stemmer og en gjør det bare fordi en "må".

God sex er når stemningen og følelsene og alt er der, tiden spiller ingen rolle, en bare er i situasjonen og nyter der og da, hvis du skjønner. Orgasmene er mer intense og varer kanskje lenger også, og begge to kastes inn i en virvel av sex-emotions.

Helt grei sex er vel når en "bare gjør det", altså en har sex og det er godt, men ikke sånn helt vannvittig. En kan gjerne ha orgasmer da og, men de er kanskje kjappere og ikke så intense, men likefullt er det orgasmer og sexen er god forde, bare at den ikke havner i kategorien sinnsykt deilig og vannvittig sex.

Det er noe med helheten; sammensetningen av kåthet, stemning, lyst, feeling, samspill, situasjon, tanker, tenning, orgasmer osv .

Annonse

Gjest ikke signatur

Er i forhold.

God sex er kvaliteten, ikke kvantiteten. Selv om jeg nok trives best når det er ofte sex. Noe vi har heldigvis. :-)

Men det kan jo gå i perioder når man er i forhold, og det er altså ikke kvantiteten som avgjør dette.

Det er vanskelig å definere akkurat hva som gjør at det blir god sex eller helt grei sex. Dårlig sex har jeg ikke, men før har det vært når en ikke har lyst, når ingenting stemmer og en gjør det bare fordi en "må".

God sex er når stemningen og følelsene og alt er der, tiden spiller ingen rolle, en bare er i situasjonen og nyter der og da, hvis du skjønner. Orgasmene er mer intense og varer kanskje lenger også, og begge to kastes inn i en virvel av sex-emotions.

Helt grei sex er vel når en "bare gjør det", altså en har sex og det er godt, men ikke sånn helt vannvittig. En kan gjerne ha orgasmer da og, men de er kanskje kjappere og ikke så intense, men likefullt er det orgasmer og sexen er god forde, bare at den ikke havner i kategorien sinnsykt deilig og vannvittig sex.

Det er noe med helheten; sammensetningen av kåthet, stemning, lyst, feeling, samspill, situasjon, tanker, tenning, orgasmer osv .

Det høres utrolig herlig ut å ha det slik. Hvor ofte har dere sex?

Gjest ikke signatur

Lever i et forhold. Har aldri dårlig sex igrunnen vi, liker det litt sånn rett på sak, og det funker fint. Det bør bli et par ganger i uka, og det blir det stort sett. Men for å ha god sex bør man vel kjenne hverandre litt, vite hva den andre liker, og det gjør man ikke før det har gått noen uker/måneder. Vi har vært sammen i 12 år, og da vet man jo stort sett hvordan den andre vil ha det :-)

Hvor lenge hadde dere vært sammen da du klarte å være helt "fri"?

Det høres utrolig herlig ut å ha det slik. Hvor ofte har dere sex?

Mer eller mindre hver dag.

Nå er det jo ikke bare samleie som er sex da.

Noen ganger er det full pakke og vi holder på en stund og gjør forskjellig, andre ganger blir det et sug, eller en kjappis, eller slikking. Likefullt teller det med som sex såklart. :-)

Og ja, det er herlig å ha det sånn. *s*

Det er gullfint når begge er samstemte sånn. ;-)

Vi har alltid god sex. Og ikke bare god, men helt fantastisk.

Sex uten orgasme føles som tilløp uten hopp, og jeg får ikke den gode følelsen etterpå. Men så har det heller ikke skjedd på mange år at jeg har hatt sex uten orgasme.

Med kjæresten får jeg også vaginalorgasme hver gang etter å ha fått minst to av den andre sorten under forspillet.

For oss funker det best å ha sex sånn ca. en gang i uka. Da rekker vi å bli skikkelig sultne mellom hver gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...