Gå til innhold

God sex eller dårlig sex

Anbefalte innlegg

Gjest Savner en pikk som viser den vil ha meg

Det er de gangene ereksjonen varer så lenge at man kan gjennomføre noe som helst. Gjerne vare så lenge at vi får orgasme også..

Er skikkelig nedtur å ta en småslapp pikk i munnen og håpe på bedring, for å oppdage at den blir pitteliten.

Eller holde om den med handen og prøve å runke den stiv, og den bare "krøller" seg.

Enten tenner han ikke på meg, eller så gjør jeg alt galt, for han påstår den virker når han drar den selv.

*drømmer om vill, spontan sex, der det inngår en hard pikk*

Fortsetter under...

Hvor lenge hadde dere vært sammen da du klarte å være helt "fri"?

Oj, det husker jeg ikke, kanskje et par måneder? Men generelt ble det vel stadig "friere" i løpet av det første året tror jeg. Det er jo sjelden helt god sex den første tiden, når man utforsker hverandre, men samtidig er det jo da det er mest spennende, så det oppveier på en måte "kløningen" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...