Gå til innhold

Mulig å få plager etter hjernehinnebetennelse?

Anbefalte innlegg

Leeloo221365380713

Hei, jeg er en jente på snart 25 år som var uheldig og fikk hjernehinnebetennelse sommeren 2005. Jeg ble innlagt og følte meg temmelig skral, men jeg kom meg etter en tid på beina igjen! Nå i ettertid har jeg merket at når jeg snakket med folk og skal si noe bruker jeg feile ord (eks.i går sa jeg Jakke i stede for kjole).Og jeg kutter ofte ut ord midt i en settning. Har ikke tenkt over det før nå i det siste, men det kan være litt pinlig til tider. Kan dette komme av hjernehinnebetennelsen jeg har hatt? Bør jeg gjøre noe med dette i såfall? Mvh Jente

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Utv.

Vi beklager, men vår allmennlege har blitt akutt forhindret fra å svare i forum. Vi blir derfor nødt til å be deg legge inn dette spørsmålet på nytt så snart hun er tilbake, forhåpentligvis i uke 9. Beløpet på kroner 139,- som er reservert fra din konto, vil selvsagt ikke bli trukket denne gangen.

Vi beklager igjen, og håper å kunne hjelpe deg neste gang du stiller spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...