Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jema

Hei,

Jeg sitter her og er veldig forvirret. Jeg sluttet på p-piller engang ifjor. Før jeg ble gravid noen mnd etterpå så hadde jeg sånn ca 5 ukers sykluser (telte desverre ikke dager). Jeg ble gravid og hadde en missed abortion i februar. Fikk mensen litt under 5 uker etter 2. utskrapning. Så hadde jeg en laparaskopi hvor den ene eggstokken ble fjernet. Trodde ikke dette ville endre syklusen min. Nå er det 5 uker og 5 dager siden siste mens. Jeg har tatt flere tester og de er alle negative. Gikk med sterke mensmurringer helt til i går. Kan jeg fortsatt ha et håp om å være gravid?? Kan fjerning av den ene eggstokken ha forstyrret syklusen min? Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26756-syklus-forstyrret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Visst finns det en liten chans att du är gravid men att testen ännu inte visar positivt, då du kanske hade en försenad ägglossning. Detta borde visa sig inom kort, ta därför en ny test om inte mensen har kommit tillbaka inom kort. Normalt så skall inte mens-cykeln ändras för att man tar bort en äggstock, men det kan bli en rubbning den första månaden efter detta ingrepp. Jag kan alltså inte säga dig om du är gravid eller om mensen bara är lite försenad pga ditt ingrepp. Du får vänta och se. Lycka till!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26756-syklus-forstyrret/#findComment-109595
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...