Gå til innhold

Hvorfor tester jeg ikke positivt 6 dager på overti?

Anbefalte innlegg

Gjest mriabell

Har ventet på mensen i 6 dager nå. Hatt sterke mens-syptomer, og nå i ettertid har jeg fått ømme bryst, vært mye kvalm fra 1600 og utover, har vond korsrygg, og nå er jeg begynt bli trett. Hvis jeg er gravid, er jeg ca 5 uker på vei...

Men testet samme dag som mens ikke kom, så tre dager etter og så i dag. ALLE tester er negative. Blir så deppa.

Hvorfor tester jeg ikke positivt? Min mens har ALLTID vært på dagen, og jeg har nøyaktig 28dager syklus hvor både mens og egglsning kommer nøyaktig når den ventes.

Hvis ikke mens kommer og jeg tester bare negativt, hva kan være galt da????

Fortsetter under...

Hvilken test har du tatt?

Det er faktisk mulig å slå ut negativt selv om man er gravid. En venninne av meg opplevde nettopp dette. Ta deg en tur til legen og få tatt en blodprøve, så får du et helt sikkert svar på om du er gravid. Krysser fingrene for deg! :)

Gjest mriabell

Hvilken test har du tatt?

Det er faktisk mulig å slå ut negativt selv om man er gravid. En venninne av meg opplevde nettopp dette. Ta deg en tur til legen og få tatt en blodprøve, så får du et helt sikkert svar på om du er gravid. Krysser fingrene for deg! :)

testet med cb digita på mensdagen...negativ. i dag , kun med billigtest fra billgtester.no gså negativ :(

Hva kan det være dersom jeg faktisk ikke er gravid?

Gjest little miss story

testet med cb digita på mensdagen...negativ. i dag , kun med billigtest fra billgtester.no gså negativ :(

Hva kan det være dersom jeg faktisk ikke er gravid?

Det kan hende du ikke er gravid, det er mulig å få symptomer selv om man ikke er gravid hvis ønsket om å være gravid er veldig høyt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...