Tulla80 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei.Jeg er nå 11 uker + 4 dager på vei i svangerskapet. Jeg har hatt blødninger under hele svangerskapet. Går til ul undersøkelse 1 gang i uken for å se at alt er bra. Var senest i går, og alt så fint ut, livmorhalsen var lukket, babyen så fin ut og utvikler seg fint, ingen blødninger inne i livmoren. Blødningene har variert fra å være sterke til svake, men blør hele tiden. I periodene med sterke blødninger kommer det ofte små og store klumper ut. Men i dag kom det en større klump enn noen sinne i papiret når jeg tørket meg. Da jeg klemte på den var det bare blod og koagler så det ut som, men ble veldig redd. Har ingen smerter, blør bare. Før jeg ble gravid hadde jeg også blødninger på livmortappen (cervix) tror jeg det var, som jeg fikk laserbehandling for. Etter dette fikk jeg streptokokk infeksjon i såret som jeg fikk antibiotika beh for. Dette var rett før jeg ble gravid, og sluttet aldri å blø etter dette før jeg ble gravid. Gynekologen jeg går til har ikke gitt meg noen svar på disse klumpene og hvorfor blødningene er så store. Det er sånn at når jeg sitter på do kjenner jeg at klumper og blod renner ut. På ul i går sa han også at en del av morkaken var litt mørkere enn resten og at dette kunne være en blødning, men han sa at dette ikke var farlig. Kan det være derfor at jeg blør så mye nå, en kombinasjon av blødning i morkaken og livmortappen? Det har vart lengre og blør mer nå enn før. Er blødning i morkaken farlig? Hva kommer alle klumpene av? Er ekstremt sliten og trett hele tiden, kan blødningene være noe av grunnen til dette? Grunnen til at jeg spør deg om dette er at jeg ønsker en annen spesialists mening og svar. Er så psykisk utslitt av dette nå.Mvhsliten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267658-bl%C3%B8dninger-i-svangerskapet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.