livetsgåte Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg er en lykkelig kvinne i førtiårene som endelig er blitt sammen med mannen jeg elsker. Han er i sekstiårene og vi har hatt et godt og spennende sekseult forhold, av og på, et par års tid. Men nå er vi altså offisielt blitt kjærester - og livet er blitt ennå bedre enn før. Også seksuelt. Og det er ikke det at jeg absolutt MÅ bekymre meg, men spørsmålet er: Kommer dette til å vare - fysisk altså. Er det noen som har noen erfaring med hvordan det går med det seksuelle over tid, for et par med denne aldersforskjellen, gitt at andre ting fungerer og man ellers har det bra sammen.Det jeg kanskje spør om er: Vil han holde koken i det uenendelige så lenge han blir stimulert? Er det kanskje jeg som mister koken når overgangsalderen melder seg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267709-25-%C3%A5rs-aldersforskjell/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dette er vel nesten umulig å vite noe svar på. All den tid det er folk av begge kjønn som mister lysten relativt tidlig eller som holder koken i svært mange år. Det er ikke uvanlig at menn får svakere potens etter som årene går, men man hører jo også om åttiåringer som blir fedre så at potensen kan holde lenge er vel helt klart. Noen kvinner mister litt lyst i overgangsalderen som du selv nevner, men alle gjør vel ikke det. Jeg tror at mye kan "reddes" ved at begge er lydhøre for de forandringer som alderen krever. For eksempel så har kvinner noe lett for å bli noe tørre pga slimhinner i overgansalderen. Så i steden for å pøse på halvtørr slik at sexen kanskje ikke blir så tilfredsstillende som man kunne ønske så er det å se problemet som er der, ikke lage det til et problem, ut og handle godt glidemiddel. Kanskje blir det at man må stimuleres på litt annet vis, han eller hun, etterhvert. Kanskje er det på tide å gi sexen en liten ny vri for å få opp spenningen osv. Kommunikasjon, ærlighet, lekenhet og pågangsmot, og en stor dæsj humor og humør er nok pillene som kan løse det meste Ønsker dere et langt og lykkelig samliv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267709-25-%C3%A5rs-aldersforskjell/#findComment-2161990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.