Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

tar bare leggene jeg også. Men ser at det er litt hår på låra også, men de syns liksom ikke så da dropper jeg det..

Nei, så lenge det bare er dun på linje med det jeg har på armene gidder jeg ikke å ta det. Går som regel ikke med så korte skjørt at låra vises heller. :)

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

5

• Osiris

4

• bouenas

3

Mest aktive i denne tråden

Jepp, det var reklame for en barberhøvel. Tror de er litt mer hysteriske for kroppshår over there, mange tror jo f.eks. ikke europeere barberer seg under armene engang.

De er jo helt fanatiske der borte. Mener å ha lest et sted at i f.eks filmen Purpurfargen med blant annet Oprah Winfrey, så ble hennes hårete armhuler sladdet. Det er å være i overkant hysterisk..

Gjest Princess Peach

De er jo helt fanatiske der borte. Mener å ha lest et sted at i f.eks filmen Purpurfargen med blant annet Oprah Winfrey, så ble hennes hårete armhuler sladdet. Det er å være i overkant hysterisk..

*LOL*

Det er det jeg alltid har sagt, amerikanerne er gale.

Annonse

Gjest Elextra

Hadde jeg vært fotomodell hadde kanskje jeg også gjort det.

Som det nå er holder at jeg barberer leggene (og fjerner noe få stygge hår bakpå lårene).

Har inntrykk av at det ikke er uvanlig å fjerne hår på lårene også, om enn ikke blant mine venninner. De gangene jeg har fjernet hår i salong har de bestandig spurt om jeg ikke skal ta lårenene også (og de er IKKE veldig hårete).

Gjest Princess Peach

Selv ikke jeg (!) bryr meg om de mikroskopiske hårene på en kvinnes lår. Jeg kan knapt huske å ha sett noen.

Men disse modellfolka er vel ikke akkurat rakettforskere.

Hehe, når ikke DU bryr deg om det engang, så må det være en god grunn til å la hårene være. :)

Annonse

Gjest Princess Peach

Jepp.

Men disse supermodellwannabe-ene er ikke helt min type kvinnfolk uansett, så jeg kan ikke si jeg bryr meg. :)

Nei, som samboeren min sa en kveld jeg satt og kikket på programmet: Det er jo ingen av dem som er noe fine, jo! Man må ikke nødvendigvis være klassisk vakker for å bli modell, men ha et spesielt utseende som motebransjen liker.

ShitDiddelyDo

Nei, som samboeren min sa en kveld jeg satt og kikket på programmet: Det er jo ingen av dem som er noe fine, jo! Man må ikke nødvendigvis være klassisk vakker for å bli modell, men ha et spesielt utseende som motebransjen liker.

Enig med kjæresten din.

Disse halvanorektiske jentene ser mer ut som heroinvrak og noe du finner i de hardere strøka i Oslo nattestid.

Gjest Princess Peach

Enig med kjæresten din.

Disse halvanorektiske jentene ser mer ut som heroinvrak og noe du finner i de hardere strøka i Oslo nattestid.

Nåja. Noen av dem er jo pene, men det er de som ser "rarest" ut som gjør seg best på bilder, av en eller annen grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...