Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Blir det ikke stikkende og ekkelt når det vokser ut da?

Nei, det har jeg ikke hatt noe problemer med, jeg har ikke særlig mye hår på låra..Men, det blir jo mere jobb på badet da, når en først er tilvendt å drive med sånt dill. Jeg bruker hundre år på alt jeg skal, når jeg skal..;-)

Jeg trenger hvertfall ikke å finne på noe mere å jåle meg med. Jeg er jævlig nøye og. Og sikkert litt på grensa til hysterisk..;-P

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

5

• Osiris

4

• bouenas

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach

Nei, det har jeg ikke hatt noe problemer med, jeg har ikke særlig mye hår på låra..Men, det blir jo mere jobb på badet da, når en først er tilvendt å drive med sånt dill. Jeg bruker hundre år på alt jeg skal, når jeg skal..;-)

Jeg trenger hvertfall ikke å finne på noe mere å jåle meg med. Jeg er jævlig nøye og. Og sikkert litt på grensa til hysterisk..;-P

Huff, håper du ikke er sånn som venninna mi. Hun bruker en halv dag på badet når hun skal på fest. Sendte melding til henne sist om at hun kunne komme til meg i 17-tida. "Ånei, da må jo jeg begynne å ordne meg nå jeg da!" fikk jeg tilbake. Da var klokka 12!

laguna1365380434

Huff, håper du ikke er sånn som venninna mi. Hun bruker en halv dag på badet når hun skal på fest. Sendte melding til henne sist om at hun kunne komme til meg i 17-tida. "Ånei, da må jo jeg begynne å ordne meg nå jeg da!" fikk jeg tilbake. Da var klokka 12!

Hehe, kanskje ikke fullt så ille, men defintivt ganske ille, jeg kvalifiserer til stor somlekopp..;-)

Skal jeg på fest liker jeg å ha i hvertfll et par timer til rådighet. Helst litt mer..:-o

Men skal jeg bare på butikken eller til og med møte kjentfolk på kaffe kan jeg gjerne se ut som en dass..Det er bare sånn at når jeg styrer, da styrer jeg! ;-P

Gjest Princess Peach

Hehe, kanskje ikke fullt så ille, men defintivt ganske ille, jeg kvalifiserer til stor somlekopp..;-)

Skal jeg på fest liker jeg å ha i hvertfll et par timer til rådighet. Helst litt mer..:-o

Men skal jeg bare på butikken eller til og med møte kjentfolk på kaffe kan jeg gjerne se ut som en dass..Det er bare sånn at når jeg styrer, da styrer jeg! ;-P

Huff, somlekopper... Selv om jeg ber henne en time før de andre skal komme, kommer hun en time etter at festen har begynt. Jeg. Blir. Så. Lei.

Annonse

Helt sikkert sant det, men så var det denne selvfølelsen da... Jeg driter egentlig i hva andre syns, så lenge jeg vet det selv... Og det er egentlig mannen min jeg ikke vil skal se meg slik, har hatt det mørkt på rommet de siste årene og badedøra er låst:o(

Tror jeg skal ta masse sol før sommeren i år, slik at det kanskje ikke syns så godt???

Er det ikke bedre å vokse så det holder i noen uker da?

Annonse

Kunne vært morsomt å fucke opp debatten litt på ett eller annet amerikansk forum. :)

Jeg har akkurat diskutert det og det viste seg at de fleste, både kvinner og menn vokset seg på leggene og lårene og tok intimvoksing.

Haha, de var sjokkerte sjøl fordi nesten alle mennene gjorde det også.

ShitDiddelyDo

Hvordan vet du at de er mikroskopiske da? Vi som fjerner dem har antagelig mer enn det :o)

Hehe, ok, jeg vet jo ikke, men jeg spør og graver om alt, og jeg har ikke fått inntrykk av at flertallet barberer seg på lårene, og de småhårene jeg har sett har vært av den typen som knapt kan kalles hår.

Snakker vi om ordentlig hårvekst må det naturligvis bort. :)

Hehe, ok, jeg vet jo ikke, men jeg spør og graver om alt, og jeg har ikke fått inntrykk av at flertallet barberer seg på lårene, og de småhårene jeg har sett har vært av den typen som knapt kan kalles hår.

Snakker vi om ordentlig hårvekst må det naturligvis bort. :)

Tynne, lyse og fjonete men de er lange ;o)

Jeg barberer bare leggene, for jeg har ikke hårvekst som syns på lårene.

Hørte en historie en gang om en norsk modell i USA som skulle stille på et oppdrag og fikk beskjed om å komme med nybarberte bein. Da hun kom ble det stor oppstandelse fordi hun bare hadde barbert leggene, ikke lårene. Hun hadde aldri tenkt på det engang, med så og si usynlig hårvekst på lårene..

Alle barberer visst hele veien opp der borte. Kanskje er damene over there mer hårete enn oss?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...