Gå til innhold

Er jeg gjenstand for oppmerksomhet her...?

Anbefalte innlegg

Gjest helt på bærtur, og litt redd...

Har ikke lyst til å si så mye om omstendighetene. Men, jeg er en jente som før var både pen og attraktiv. Jeg har blitt rundere og eldre, og selvbilde er vesentlig lavere enn før. En mann i min nærhet er utrolig attraktiv og populær, og kan velge og vrake mellom "tipp, topp jenter". Til alt overmål virker det faktisk som han liker meg.... ER det mulig, er det mulig at han kan være interessert i meg, når han kan få hvem han vil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267793-er-jeg-gjenstand-for-oppmerksomhet-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det er klart han kan like deg.

Men hvis du ikke liker deg selv, og det er på grunn av årenes forfall, er det vel bare å dra seg ned på treninga, finne formen og få selvtilliten tilbake?

Ikke for denne mannens skyld, men for din egen.

Gjest helt på bærtur, og litt redd...

Det er klart han kan like deg.

Men hvis du ikke liker deg selv, og det er på grunn av årenes forfall, er det vel bare å dra seg ned på treninga, finne formen og få selvtilliten tilbake?

Ikke for denne mannens skyld, men for din egen.

...og, der traff du vel spikeren på hodet, da... For jeg har det ikke helt godt med meg selv. Litt trening hadde gjort godt for både fysikk og psyke...

ShitDiddelyDo

...og, der traff du vel spikeren på hodet, da... For jeg har det ikke helt godt med meg selv. Litt trening hadde gjort godt for både fysikk og psyke...

Jeg vet hvor vanskelig det er. Er der du er nå.

Men det er det eneste du (og jeg og haugevis av andre) kan gjøre.

Han synes sikkert du er både søt og kvinnelig tenker jeg. :o)

Men litt trening og oppstramming har de fleste av oss godt av. Selv trimsykler jeg nesten hver dag og tar et styrkeprogram for mage og rygg 2-3 ganger i uka + litt vekter og sånt om jeg orker for tiden. Gøy! :o)

Gjest bare mat katta du

Han synes sikkert du er både søt og kvinnelig tenker jeg. :o)

Men litt trening og oppstramming har de fleste av oss godt av. Selv trimsykler jeg nesten hver dag og tar et styrkeprogram for mage og rygg 2-3 ganger i uka + litt vekter og sånt om jeg orker for tiden. Gøy! :o)

Ser du ikke sammenhengen her...?

Annonse

Gjest buzzzzi

Runde mennesker er da gode mennesker de også...

En trenger da ikke være "perfekt" for å bli elsket...

Hvis du blir sammen med han...og du elsker han intenst...men om noen år så blir han litt rundere...

Slutter du å elske han da?

Ber du han slanke seg fordi bare da er han verd å bli elsket?

Og da selvfølgelig: Da er jo du verd å bli elsket akkurat som du er!

Gjest Underskrift

Ser du ikke sammenhengen her...?

Er det blitt sånn her nå da, at man ikke kan svare innlegg lenger, pga. mulige tråder fra "katta"?

Da kan jo dette forumet dø helt ut, da verken nye eller ukjente nick får svar.

Vennlig hilsen fra

Gjest Underskrift

Klart han kan:o))))

Og om du for egen del kunne tenke deg og begynne og trene, gjør noe du syns er gøy. Og tren litt variert.

Jeg er fremdeles blubbete som jeg kaller det, men det hjelper fra uke til uke, og for ikke og snakke om overskudd og selvfølesen har blitt MYE bedre.

Jeg rir 2 ganger i uka og er på treningstudio mellom 2-4 ganger i uka. Alt fra Yoga til vekter:o)

Lykke til, og nyt oppmerksomheten, han ser nok hvor flott du er, til tross for at du høres ut til og ha glemt det selv.

God helg ønskes deg av

Hvorfor ikke? Du sier du har vært pen og flott før. Nå har du noen kilo mer, men det kan være minst like sexy det, hvis ikke mer.

Faren er selvsagt at han ønsker å nedlegge alt han kommer over og du derfor er en i rekken. Men det må du selv vurdere og velge å ta en sjangse på i tilfelle.

Selvsagt, men med den selvtilliten der kommer du ikke langt. Hvorfor skulle han ikke velge deg, hvem har bestemt at du ikke er av de mest attraktive, hvertfall for ham?

Vis selvtillit, innse at du er mer enn bra nok, og ikke dårligere enn andre, og du blir enda mer sexy.

Så kan det jo hende han liker damer som er "eldre og rundere" da vet du!! Smaken er forskjellig, du har sikkert masse som er bra, og som han liker ved deg! Men du må jobbe litt med selvtillitten, tøre å "ta litt plass"! Det er nemlig plass til de som ikke er unge og slanke her i verden også! :-) Lykke til!!

Annonse

Det virker faktisk helt utrolig, men noen menn er faktisk opptatt av personligheten! Og selv om du selv mener du ikke ser ut, så er det jo aldeles ikke sikkert andre ser det samme.

Dette minner mer om et dårlig skult anfall av dårlig selvbilde.

Ha det trivelig, kos deg og flørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...