Gå til innhold

hvordan bli kvitt blærekatar?

Anbefalte innlegg

hei.jeg lurer på om jeg har fått blærekatar, det svir når jeg tisser og føler at det er noe jeg må hele tiden(tisse altså.)lurer på om dette er blærekatar, selv om det kommer og går veldig. kan bare være der en dag så merker jeg ikke mer. hva er det mon tro? hvordan kan jeg evt bli kvitt det.? håper på raskt svar.

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267801-hvordan-bli-kvitt-bl%C3%A6rekatar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det noen måte å bli kvitt det på uten å dra til lege.?

Appelsinjuice og tranebærjuice (sure drikker) skal virke forebyggende på blærekatarr og kan også motvirke en infeksjon som er i oppstarten.

Men det sikreste er å ta antibiotika. De kan få nyrebekkenbetennelse hvis du går med det for lenge og det vil du IKKE ha.

Dette er ganske vanlig. Legen får sikkert mange pasienter med urinveisinfeksjon hver eneste dag.

sunnie1365380407

Prøvd homeopatiske tabletter?

Jeg har brukt Cantharis D-6 eller D-12. Kjøpes reseptfritt på apoteket.

Først oppløs 20 tabletter i vann og drikk det i små slurker fordelt utover 1 time, deretter tar man 5 tabletter hver 3 time...

Har gjort underverker for meg.

Ellers bør du drikke mye vann, og appelsinjuice, tranebærjuice, eller tranebærtabletter.

Lykke til.

Dersom det vedvarer bør du nok gå til lege, ellers kan det sette seg opp i nyrene..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...